loading...

موزیک باحال درخواستی

دوباره از تو گفتن نه نباید بازم اسم تو بردن نه نبایدشب دلگیر از یاد بردن تو بازم خواب تو دیدن نه نبایدرها کن قلبمو ای رفته از یاد بزار عادت کنم به رفتن توتو میشناسی منو میدونی ای یار چقدر سخته برام نخ

حسین بازدید : 19 شنبه 10 شهریور 1397




دوباره از تو گفتن نه نباید بازم اسم تو بردن نه نباید
شب دلگیر از یاد بردن تو بازم خواب تو دیدن نه نباید
رها کن قلبمو ای رفته از یاد بزار عادت کنم به رفتن تو
تو میشناسی منو میدونی ای یار چقدر سخته برام نخواستن تو
شب در به دری در کوچه ی عشق به من چشمای تو عشقو نشون داد
گله از رفتنت هرگز ندارم ولی از موندن یاد تو فریاد


تو آتش بودی و من تشنه ی تو تو رفتی تا نبینی سوختن من
ندونستی خود مرگه جدایی برای اون که تن داده به سوختن
ندونستی که از یاد بردن تو برای من مثل انکار ماهه
از اون روزی که ماه من نتابید پلنگ شعر من روزش سیاهه



منبع:
http://forum.persianseven.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو