loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ خاطرات مشترک رضا صادقی,    دانلود آهنگ رضا صادقی و بابک جهانبخش بازم دلم گرفته,    متن اهنگ تو که حساسی رضا صادقی,    متن آهنگ

حسین بازدید : 29 شنبه 10 شهریور 1397


,    متن آهنگ خاطرات مشترک رضا صادقی
,    دانلود آهنگ رضا صادقی و بابک جهانبخش بازم دلم گرفته
,    متن اهنگ تو که حساسی رضا صادقی
,    متن آهنگ تو که حساسی
,    دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و بابک جهانبخش
,    بابک جهانبخش و رضا صادقی تو که حساسی
,    متن آهنگ تنها دلیل حال خوب من
,    متن آهنگ رضا صادقی و بابک جهانبخش من و بارون
,    متن تو که حساسی
,   

 *خاطرات مشترک*


در کوچه های شهر عشق جا مونده رد پای تو

با خاطرات مشترک دل میشه همصدای تو

تو اومدی از شبی که بود،خورشید اسیر میله ها

پروانه های اهل نور،در بند سرد پیله ها

میگی تو از پرنده ایبا اوج آبی همنفس

روزی به جرم پر زدن شد آشنای یک قفس

بازم بگو ازون شبا،همبند آشنای من

ازنن شبای بیکسی ای نای همنوای من...

_____________________________

http://rezasadeghi-mohamadamin.mihanblog.com

+







برچسب ها متن آهنگ خاطرات مشترک رضا صادقی دانلود آهنگ رضا صادقی و بابک جهانبخش بازم دلم گرفته متن اهنگ تو که حساسی رضا صادقی متن آهنگ تو که حساسی دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و بابک جهانبخش بابک جهانبخش و رضا صادقی تو که حساسی متن آهنگ تنها دلیل حال خوب من متن آهنگ رضا صادقی و بابک جهانبخش من و بارون متن تو که حساسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو