loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ ایمان غلامی به سلامتی اونکه,    دانلود اهنگ به سلامتی عشقت به سلامتی چشمات,    اهنگ به سلامتی رفیق,    دانلود اهنگ سلامتی م

حسین بازدید : 101 دوشنبه 12 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ ایمان غلامی به سلامتی اونکه
,    دانلود اهنگ به سلامتی عشقت به سلامتی چشمات
,    اهنگ به سلامتی رفیق
,    دانلود اهنگ سلامتی مشروب
,    دانلود اهنگ به سلامتی عشقم که امشب پیش عشقشه
,    دانلود اهنگ به سلامتی ارسلان
,    دانلود آهنگ به سلامتی سه تن
,    آهنگ به سلامتی ناز قدمت
,    اهنگ به سلامتی اونی که
,   

http://pop-music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C

 

 

متن آهنگ ایمان غلامی بنام به سلامتی :

به سلامتی اونی
که دلم تنگ میشه واسش
اما وقتی وربرومه
دل اون سنگ میشه واسم
به سلامتی اون که
هر کیو دید خنده کرده
تا منو جایی میبینه
زودی از اون برمیگرده
به سلامتی اونی
که واسه رفتنش گریه کردم
دوره هم نشست و گفت و
واسه اشکام خنده کردن
به سلامتیش که هرشب
چشام ابریه میباره
اما اون کنارش و
سر روی شونه هاش میزاره
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام به سلامتی

♫♫♫♫♫♫
روزات انقد تاریکن
که خودم گم کردی
باهام بد کردی اما
ازت میخوام برگردی
چه شبها با خودم گفتم
یه روزی عاشق میشه
جوابم رو تو خوب دادی
منو سوزوندی از ریشه
صدات هر دم تو گوش من می پیچه
آخه یه روز تسکین دلم بود
همه رویای من تنها تو بودی
میدونستی دلم گیر دلت بود
مگه تو عشق تو من کم گذاشتم
زدی زیر همه قول و قرارات
یکی جامو گرفته توی قلبت
نگو نگه که دروغه همه حرفات

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ ایمان غلامی به سلامتی

♫♫♫♫♫♫
به سلامتی اونی
که دلم تنگ میشه واسش
اما وقتی وربرومه
دل اون سنگ میشه واسم
به سلامتی اون که
هر کیو دید خنده کرده
تا منو جایی میبینه
زودی از اون برمیگرده
به سلامتی اونی
که واسه رفتنش گریه کردم
دوره هم نشست و گفت و
واسه اشکام خنده کردن
به سلامتیش که هرشب
چشام ابریه میباره
اما اون کنارش و
سر روی شونه هاش میزاره

 

دانلود با کیفیت 128 - 4.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.90 مگابایت

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام به سلامتی







برچسب ها دانلود اهنگ ایمان غلامی به سلامتی اونکه دانلود اهنگ به سلامتی عشقت به سلامتی چشمات اهنگ به سلامتی رفیق دانلود اهنگ سلامتی مشروب دانلود اهنگ به سلامتی عشقم که امشب پیش عشقشه دانلود اهنگ به سلامتی ارسلان دانلود آهنگ به سلامتی سه تن آهنگ به سلامتی ناز قدمت اهنگ به سلامتی اونی که
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو