loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ  میلاد راستاد دیوونه  کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  میلاد راستاد دیوونه ,متن آهنگ  میلاد راستاد دیوونه ,دانلود آهنگ  میلاد راستاد دیوونه  رمیکس Remix,دانل

حسین بازدید : 203 سه شنبه 13 شهریور 1397

دانلود آهنگ  میلاد راستاد دیوونه  کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  میلاد راستاد دیوونه ,متن آهنگ  میلاد راستاد دیوونه ,دانلود آهنگ  میلاد راستاد دیوونه  رمیکس Remix,دانلود آهنگ  میلاد راستاد دیوونه ,کد آوای انتظار همراه اول  میلاد راستاد دیوونه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  میلاد راستاد دیوونه ,

http://www.faratext.com/17337/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF.html

متن آهنگ دیوونه میلاد راستاد

Lyrics Music Milad Rastad Divooneh

متن آهنگ دیوونه میلاد راستاد

 

ترانه و شعر آهنگ دیوونه میلاد راستاد

دیوونه عوض شدی تو به خاطر کی دیوونه اندازه ی شهر قدم زدم من تو این خونه دیوونه
دیوونه چشماتو باز کن ببین که از من چی می مونه
به غیر من کی بگو که قدرتو میدونه خدا میدونه

کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه چشات وقتی میره رو هم برات لالاییه آخه
کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه واسه من هیچ کسی دیگه نمیشه مثله تو آخه

تکست آهنگ دیوونه میلاد راستاد

شکستم خورده های من ازم یه دونه مرد ساخته
که واسه بردن چشمات تمومه زندگیشو باخته

کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه چشات وقتی میره رو هم برات لالاییه آخه
کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه واسه من هیچ کسی دیگه نمیشه مثله تو آخه

کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه چشات وقتی میره رو هم برات لالاییه آخه
کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه واسه من هیچ کسی دیگه نمیشه مثله تو آخه

**







برچسب ها دانلود آهنگ میلاد راستاد دیوونه کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد راستاد دیوونه متن آهنگ میلاد راستاد دیوونه دانلود آهنگ میلاد راستاد دیوونه رمیکس Remix دانلود آهنگ میلاد راستاد دیوونه کد آوای انتظار همراه اول میلاد راستاد دیوونه کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد راستاد دیوونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو