loading...

موزیک باحال درخواستی

بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم من به ساز تو میرقصم من به ساز تو میرقصم تو بزن تا من برقصم تو بزن تا من برقصم طاقت و صبر و قرارم دلم و یار و دیارم همه چی رفته ز دستم همه چی رفته ز دستم تو

حسین بازدید : 15 چهارشنبه 14 شهریور 1397

بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم

من به ساز تو میرقصم من به ساز تو میرقصم

تو بزن تا من برقصم تو بزن تا من برقصم

طاقت و صبر و قرارم دلم و یار و دیارم

همه چی رفته ز دستم همه چی رفته ز دستم

تو بزن تا من برقصم تو بزن تا من برقصم

اگه من همش میرقصم اگه من همیشه مستم

از کار دنیا میترسم توی این شهر غریبا

 

چه تو شادی . چه تو غمها هر جا هستی با تو هستم

بسه دنیا . دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم

من به ساز تو میرقصم من به ساز تو میرقصم

تو بزن تا من برقصم تو بزن تا من برقصم

طاقت و صبر و قرارم دلم و یار و دیارم

همه چی رفته ز دستم همه چی رفته ز دستم

تو بزن تا من برقصم تو بزن تا من برقصم

من زدم به سیم آخر اگه تا صبح قیامت

بزنی . بازم میرقصم توی این شهر غریبا

چه تو شادی . چه تو غمها هر جا هستی با تو هستم

بسه دنیا . دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم

من به ساز تو میرقصم من به ساز تو میرقصم

تو بزن تا من برقصم تو بزن تا من برقصم

طاقت و صبر و قرارم دلم و یار و دیارم

همه چی رفته ز دستم همه چی رفته ز دستم

تو بزن تا من برقصم تو بزن تا من برقصم

دانلود آهنگ تو بزن من برقصم – بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم

 

http://sarimusic.org







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم دانلود آهنگ بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم متن آهنگ بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم کد آهنگ پیشواز ایرانسل بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم دانلود آهنگ بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم رمیکس Remix دانلود آهنگ بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو