loading...

موزیک باحال درخواستی

آره برات دیوونم بسته شدی به جونم اگه نباشی یک عمر منتظرت میمونم یه عمره عاشقونه برای تو میخونم تو هستی دنیا خوبه عزیز مهربونم قلبم به تو وصله تو هستی که هستم از شراب چشمات همیشه مست مستم تو خوبی که خ

حسین بازدید : 97 چهارشنبه 14 شهریور 1397

آره برات دیوونم بسته شدی به جونم
اگه نباشی یک عمر منتظرت میمونم
یه عمره عاشقونه برای تو میخونم
تو هستی دنیا خوبه عزیز مهربونم


قلبم به تو وصله تو هستی که هستم از شراب چشمات همیشه مست مستم
تو خوبی که خوبم تو شادی که شادم با چشمات با حرفات تو عشقو دادی یادم
اره برات دیوونم بسته شدی به جونم
اگه نباشی یک عمر منتظرت میمونم
یه عمره عاشقونه برای تو میخونم
تا هستی دنیا خوبه عزیز مهربونم
تا وقتی مال من نشی یه لحظه هم اروم نمیشم همه غمام یادم میره وقتیکه تو باشی پیشم
دوست دارم خلاصه شه تموم دنیام تو چشات دلم میخواد با هر نفس پر بگیرم توی هوات
آره برات دیوونم بسته شدی به جونم
اگه نباشی یک عمر منتظرت میمونم
یه عمره عاشقونه برای تو میخونم
تو هستی دنیا خوبه عزیز مهربونم

sirooz.com/







برچسب ها دانلود آهنگ آره برات دیوونم بسته شدی به جونم کد آهنگ پیشواز همراه اول آره برات دیوونم بسته شدی به جونم دانلود آهنگ آره برات دیوونم بسته شدی به جونم رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول آره برات دیوونم بسته شدی به جونم کد آهنگ پیشواز ایرانسل آره برات دیوونم بسته شدی به جونم متن آهنگ آره برات دیوونم بسته شدی به جونم دانلود آهنگ آره برات دیوونم بسته شدی به جونم کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو