دانلود آهنگ مهدی احمدوند بگو من کجام

Download Music Mehdi Ahmadvand Bego Man Kojam

آهنگ مهدی احمدوند بنام بگو من کجام

منو رد کن از این کابوس از این دنیای بیهوده

از این که حس کنم هر کس کنارم جای تو بوده

ترانه:محمد ساسانی+موزیک و تنظیم:مهدی افشار

دانلود آهنگ مهدی احمدوند بگو من کجام

 

متن آهنگ بگو من کجام از مهدی احمدوند

منو رد کن از این کابوس از این دنیای بیهوده

از این که حس کنم هر کس کنارم جای تو بوده

خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایانه
kalasam kon az in dori ke sabram ro be payane

مثه آرامشی هستم که نزدیک یه طوفانه
mese arameshi hastam ke nazdik ye tofane

من از روزای دور از تو از این تکرار بیزارم

من انقدر تو قفس بودم که از دیوار بیزارم

میخوام گم شم تو رویایی که حس ِ بودنت باشه

تموم ِ عمر من صرف تماشا کردنت باشه

منو اینهمه تنهایی که رو دوشم آواره

پیش ِ من باش قلب من از نبودت بی‌زاره

منو اینهمه تنهایی که رو دوشم آواره

پیش ِ من باش قلب من از نبودت بی‌زاره

منو رد کن از این کابوس از این دنیای بیهوده

از این که حس کنم هر کس کنارم جای تو بوده

خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایانه
kalasam kon az in dori ke sabram ro be payane

مثه آرامشی هستم که نزدیک یه طوفانه
mese arameshi hastam ke nazdik ye tofane

ترانه آهنگ بگو من کجام از مهدی احمدوند

منو اینهمه تنهایی که رو دوشم آواره

پیش ِ من باش قلب من از نبودت بی‌زاره

منو اینهمه تنهایی که رو دوشم آواره

پیش ِ من باش قلب من از نبودت بی‌زاره

منو رد کن از این کابوس از این دنیای بیهوده

از این که حس کنم هر کس کنارم جای تو بوده

خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایانه
kalasam kon az in dori ke sabram ro be payane

مثه آرامشی هستم که نزدیک یه طوفانه
mese arameshi hastam ke nazdik ye tofane