loading...

موزیک باحال درخواستی

کد موزیک چشمای پاییزی هادی قریشی,کد پیشواز همراه اول چشمای پاییزی هادی قریشی,دانلود آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی کیفیت 320,دانلود آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی,ک

حسین بازدید : 31 دوشنبه 25 بهمن 1395


متن آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی www.xni3e.ir
Lyrics Music Hadi Ghoreishi Cheshmaye Paeizi
متن آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی
ترانه و شعر آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی
ابری تر از آبانمو شرجی تر از شهریورم اینروزا که فهمیدم از هر آدمی تنهاترم
من عاشقی کردم اگه دنیا منو دیوونه خوند دیوونگی کردم اگه چشمای تو با من نموند
از آخر این عاشقی چیزی نگو چیزی نپرس چیزی نمیفهمی از این چشمای پاییزی نپرس
چیزی نمیفهمی از این چشمای پاییزی نپرس
چشمای پاییزی چشمای بارونی رویای پاییزی رویای بارونی
هر چی که از تو دارم اینه تصویره من از عشقت اینه
چشمای پاییزی چشمای بارونی رویای پاییزی رویای بارونی
هر چی که از تو دارم اینه تصویره من از عشقت اینه


تکست آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی
گفتم که روز رفتنت دنیا به آخر میرسه رویای تو گم میشه و کابوسه تو سر میرسه
تو قلبه تو اندازه ی تنهایی من جا نبود فهمیدمت اما چه دیر دلتنگتم اما چه زود
فهمیدمت اما چه دیر دلتنگتم اما چه زود
چشمای پاییزی چشمای بارونی رویای پاییزی رویای بارونی
هر چی که از تو دارم اینه تصویره من از عشقت اینه
چشمای پاییزی چشمای بارونی رویای پاییزی رویای بارونی
هر چی که از تو دارم اینه تصویره من از عشقت اینه

http://www.faratext.com







برچسب ها کد موزیک چشمای پاییزی هادی قریشی کد پیشواز همراه اول چشمای پاییزی هادی قریشی دانلود آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی کیفیت 320 دانلود آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشمای پاییزی هادی قریشی کد آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی دانلود موزیک ویدیو چشمای پاییزی هادی قریشی دانلود آهنگ جدید چشمای پاییزی هادی قریشی بهمن ماه 1395 متن آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی دانلود آهنگ جدید چشمای پاییزی هادی قریشی ljk jvhkiHik' [ndn متن ترانه چشمای پاییزی هادی قریشی ljk Hik' [ndn تکست آهنگ چشمای پاییزی هادی قریشی دانلود ترانه چشمای پاییزی هادی قریشی دانلود آهنگ با لینک مستقیم چشمای پاییزی هادی قریشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو