دانلود آهنگ محسن چاوشی بانوی من
Download Music Mohsen Chavoshi Banooye Man

آهنگ محسن چاوشی بنام بانوی من

آخر چی کار داری با آسمان آبی

بانوی من تو وقتی دریای غرق آبی

ترانه : امیر ارجینی + موزیک . تنظیم : محسن چاوشی

دانلود آهنگ محسن چاوشی بانوی من

 

متن آهنگ بانوی من از محسن چاوشی

آخر چی کار داری با آسمان آبی
بانوی من تو وقتی دریای غرق آبی

با موی لخت و تیره چشم خمار و خیره
Ba Mooye Lakht O Tire Cheshme Khomar O Khire

تلفیقی از دو چیزی آبادی و خرابی
Talfighi Az Do Chizi Abadi O Kharabi

مثل شراب ها نه بانوی من تو در من
سرگیجه های بعد از نوشیدن شرابی

با موی لخت و تیره چشم خمار و خیره
Ba Mooye Lakht O Tire Cheshme Khomar O Khire

تلفیقی از دو چیزی آبادی و خرابی
Talfighi Az Do Chizi Abadi O Kharabi

ترانه آهنگ بانوی من از محسن چاوشی

آخر چی کار داری با آسمان آبی
بانوی من تو وقتی دریای غرق آبی

با موی لخت و تیره چشم خمار و خیره
Ba Mooye Lakht O Tire Cheshme Khomar O Khire

تلفیقی از دو چیزی آبادی و خرابی
Talfighi Az Do Chizi Abadi O Kharabi

مثل شراب ها نه بانوی من تو در من
سرگیجه های بعد از نوشیدن شرابی

آن روزها چه بودی این روزها چه هستی
آن روزها درختی این روزها طنابی

مثل شراب ها نه بانوی من تو در من
سرگیجه های بعد از نوشیدن شرابی

با موی لخت و تیره چشم خمار و خیره
Ba Mooye Lakht O Tire Cheshme Khomar O Khire

تلفیقی از دو چیزی آبادی و خرابی
Talfighi Az Do Chizi Abadi O Kharabi