loading...

موزیک باحال درخواستی

متن مداحی جواد مقدماز تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم دانلود نوحه زیبا,دانلود نوحه جدید و زیبا,گلچین مداحی,دانلود مداحی, سینه زنی,دانلود  مداحی جدید,دانلود مداحی جواد مقدم از تو چه پنهو

حسین بازدید : 281 جمعه 23 شهریور 1397

متن مداحی جواد مقدم
از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم 
دانلود نوحه زیبا,دانلود نوحه جدید و زیبا,گلچین مداحی,دانلود مداحی, سینه زنی,دانلود  مداحی جدید,دانلود مداحی جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم ,شعر مداحی,سبک مداحی جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم , نوحه جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم ,متن مداحی,متن مداحی جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم ,جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم ,دانلود نوحه جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم ,شعر مداحی جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم ,جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم  مداحی,تکست مداحی  جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم ,
از تو چه  پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم 

عمرم کفاف بده بیام سر رو ضریحت بذارم

میگن نمی دونی چقدر قشنگ بین الحرمین

دور تا دورش نخلای سبز صفا میدن به عالمین



کربلا عشقت منو دیوونه کرد

چه حالی داره ای خدا سینه زدن تو کربلا

غسل زیارت از فرات نگاه به گنبد طلا

زندگی و حیات من بدون تو جهنمه

خاطر خواتم دیوونتم دوست دارم یه عالمه

داد میزنم دیوونتم تا درو روم وا بکنی 

دیوونتو ببینیو فکری به حال ما کنی

همه میگن دیوونه ها آواره و در بدرن 

شبها اسیر روضه و از غم تو بی سحرن

کربلا عشقت منو دیوونه کرد

گریه برای بچه هات برای من توشه شده

اینقدر برات آقا سینه زدم دلم یه شیش گوشه شده

گمان کنندو دشمنان نیست به کام من زبان

سیر نمی شود دلم نگه دوباره می کنم 

به دختران خود بگو که گوشه واره ها چه شد 

گریه به گوشه واره نه به گوش پاره می کنم  







برچسب ها دانلود نوحه زیبا دانلود نوحه جدید و زیبا گلچین مداحی دانلود مداحی سینه زنی دانلود مداحی جدید دانلود مداحی جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم شعر مداحی سبک مداحی جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم نوحه جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم متن مداحی متن مداحی جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم دانلود نوحه جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم شعر مداحی جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم مداحی تکست مداحی جواد مقدم از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو