دانلود آهنگ حامد محضرنیا شرمندتم
Download Music Hamed Mahzarnia Sharmandatam

آهنگ حامد محضرنیا بنام شرمندتم

شرمندتم اگه امسال دیر به محرمت رسیدم

دانلود آهنگ حامد محضرنیا شرمندتم

 

متن آهنگ شرمندتم از حامد محضرنیا

شرمندتم اگه امسال دیر به محرمت رسیدم

Sharmandatam age emsal dir be moharamet residam

اگه پرچمای مشکیت و ندیدم

Age parchamaie meshkito nadidam

اگه هر صدایی جز نوحه شنیدم

شرمندتم اگه من برای تو سر بارم

اگه بخشیدی من و اینبارم

آخه من بد جوری دوست دارم

دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم

از غمت سر توی دیوار بزنم

دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علم دار بزنم

ترانه آهنگ شرمندتم از حامد محضرنیا

شرمندتم اگه گاهی وقت ها خود خواه میشم

جز تو با هر کسی تنها میشم

اگه هی اسیر دنیا میشم

شرمندتم اگه من برای.تو سر بارم

اگه بخشیدی من و اینبارم

آخه من بد جوری دوست دارم

دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم

از غمت سر توی دیوار بزنم

دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علم دار بزنم