loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ آهسته میبوسم تو را بابک رهنماترانه سرا : +پیشنهادآهنگ ساز : +پیشنهادتنظیم : +پیشنهادآهسته می بوسم تو راآهسته ترکم می کنیبا من مدارا می کنیممنون درکم می کنیممنون می ری و منودچار چالش می کنیاینکه ب

حسین بازدید : 63 جمعه 14 تیر 1398

آهنگ آهسته میبوسم تو را بابک رهنما
ترانه سرا : +پیشنهاد
آهنگ ساز : +پیشنهاد
تنظیم : +پیشنهاد
آهسته می بوسم تو را
آهسته ترکم می کنی
با من مدارا می کنی
ممنون درکم می کنی


ممنون می ری و منو
دچار چالش می کنی


اینکه برای رفتنم
از من تو خواهش می کنی


آهسته می ری که برام
جدایی از تو ساده شه
شاید قراره مرد تو
اینجوری جا افتاده شه
بارونه یک ریز و مدام
چیزی که خیلی من میخوام
من با سکوت خو کردمو
بهت نمی رسه صدام


آ آ آ آ آ ... ای عشق من
آ آ آ آ آ ... تو بهترینی
آ آ آ آ آ ... تا ابد
آ آ آ آ آ ... تو قلبمی

آهسته می بوسم تو را
آهسته ترکم می کنی
با من مدارا می کنی
ممنون درکم می کنی



ممنون می ری و منو
دچار چالش می کنی
اینکه برای رفتنم
از من تو خواهش می کنی


آ آ آ آ آ ... ای عشق من
آ آ آ آ آ ... تو بهترینی
آ آ آ آ آ ... تا ابد
آ آ آ آ آ ... تو قلبمی

آهسته می ری که برام
جدایی از تو ساده شه
شاید قراره مرد تو
اینجوری جا افتاده شه
بارونه یک ریز و مدام
چیزی که خیلی من میخوام
من با سکوت خو کردمو
بهت نمی رسه صدام


آ آ آ آ آ ... ای عشق من
آ آ آ آ آ ... تو بهترینی
آ آ آ آ آ ... تا ابد
آ آ آ آ آ ... تو قلبمی

آهسته می بوسم تو را
آهسته ترکم می کنی
با من مدارا می کنی
ممنون درکم می کنی

ممنون می ری و منو
دچار چالش می کنی
اینکه برای رفتنم
از من تو خواهش می کنی


آ آ آ آ آ ... ای عشق من
آ آ آ آ آ ... تو بهترینی
آ آ آ آ آ ... تا ابد
آ آ آ آ آ ... تو قلبمی







برچسب ها متن آهنگ آهسته میبوسم تو را بابک رهنما متن ترانه آهسته میبوسم تو را بابک رهنما دانلود آهنگ آهسته میبوسم تو را بابک رهنما کد آهنگ پیشواز آهسته میبوسم تو را بابک رهنما همراه اول متن آهنگ تکست اهنگ آهسته میبوسم تو را بابک رهنما آهسته میبوسم تو را بابک رهنما شعر اهنگ آهسته میبوسم تو را بابک رهنما کد آهنگ پیشواز آهسته میبوسم تو را بابک رهنما ایرانسل تکست آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو