loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن اهنگ اسیر دام تو شدم,    دانلود اهنگ اسیر دام تو شدم,    دانلود اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو,    متن آهنگ ای عشق,   

حسین بازدید : 149 یکشنبه 25 شهریور 1397



,    متن اهنگ اسیر دام تو شدم
,    دانلود اهنگ اسیر دام تو شدم
,    دانلود اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو
,    متن آهنگ ای عشق
,    متن اهنگ ای عشق از ایوان باند
,    ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت دیوونگیمی تو
,    دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیم
,    ریمیکس ای عشق تموم زندگیمی تو
,    ریمیکس اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو

تن ───┤ ♩♬♫♪♭ جدید ترین آهنگ ها ♩♬♫♪♭ ├───

 
 

سایت مرجع متن آهنگ (تکست آهنگ) در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

بازی تانکی آنلاین رقابت جان سخت زره پوشان
بازی تانکی آنلاین رقابت جان سخت زره پوشان
صدای چرخ‌های تانک از خیابان‌ها و میدان‌های نبرد به گوش می‌رسد. دهانه‌ی توپ تانک به سمت هدف نشانه می‌رود و رعشه‌ی تمام کننده‌ی یک انفجار نوید امتیاز جدیدی را می‌دهد.شما وارد یک بازی آنلاین جدید شده‌اید که هیچ شباهتی به بازی‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید ندارد. این بار تانک‌ها شوالیه‌ و قهرمان میدان هستند. بازی تانکی آنلاین نیاز به نصب و راه اندازی ندارد و بلافاصله بعد از ورود به بازی، می توانید آن را بازی کنید همچنین می توانید این بازی را اکانت تلگرام خود بازی کنید. این بازی توسط وب سایت سرگرمیبه زبان پارسی و به صورت رایگان به تمام پارسی زبانان جهان تقدیم می گردد.

travian

بازی جذاب تراوین
بازی تراوین
امپراتوری را از هیچ بنا کن، قلمروی خودت را گسترش ببخش و دشمنان را نابود کن، تاج پادشاهی را بر سر بگذار و از آن محافظت کن، در اینجا بزرگان به مبارزه می‌پردازند و شکست خوردگان در جستجوی پناهگاه خواهند گریخت. با تراوین به سرزمین امپراتوری‌ها و سپاه و حکمرانان برو و دنیای خود را آنچنان که می‌پسندی بساز. نسخه جدید بازی تراوین ویژه بهار 97 با نام آتش و شن به همراه 5 قوم قدرتمند شامل توتن ها، گولها، رومیان، هان ها و مصریان هم اکنون منتظر شما هستند. این سرور با سرعت  3 برابر یا  3x اجرا می شود.  این بازی توسط وب سایت سرگرمی به زبان پارسی و به صورت رایگان به تمام پارسی زبانان جهان تقدیم می گردد.

travian

متن آهنگ ای عشق ایوان بند

8 دی 1396
متن آهنگ ای عشق ایوان بند

متن آهنگ ای عشق ایوان بند

همراه با دانلود آهنگ ای عشق ایوان بند

Text  Music Evan Band Ey Eshgh

اسیر دام تو شدم وحشی و رام تو شدم دوباره خام تو شدم عشق
دلیل هر هم همه تو به جون خریدم غمتو آخ که چه گرمه دم تو عشق
ای عشق تموم زندگیمی تو
پای ثابت دیوونگیمی تو
با تو شب و بیداری و دوست دارم
ای عشق
ای عشق..
ای عشق تموم زندگیمی تو
پای ثابت دیوونگیمی تو
با تو شب و بیداری و دوست دارم
ای عشق
ای عشق..
ای عشق ای عاشق کش دیوونه
بی رحم بی اعتبار بی خونه
هرچی که تو دوست داری و دوست دارم
ای عشق
ای عشق

تکست آهنگ ای عشق ایوان بند

جون دلم باز شدم آدم تو
میمیرم از غم تو از زیادو کم تو
جون دلم کشته مرده ی توام
سر سپرده ی توام
قسم خورده ی توام
ای عشق تموم زندگیمی تو
پای ثابت دیوونگیمی تو
با تو شب و بیداری و دوست دارم
ای عشق
ای عشق..
ای عشق ای عاشق کش دیوونه
بی رحم بی اعتبار بی خونه
هرچی که تو دوست داری و دوست دارم
ای عشق
ای عشق

ترانه سرا : ایوان بند

http://www.texahang.org







برچسب ها متن اهنگ اسیر دام تو شدم دانلود اهنگ اسیر دام تو شدم دانلود اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو متن آهنگ ای عشق متن اهنگ ای عشق از ایوان باند ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت دیوونگیمی تو دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیم ریمیکس ای عشق تموم زندگیمی تو ریمیکس اهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو