دانلود آهنگ احسان خواجه امیری کاری کردی
Download Music Ehsan Khaje Amiri Kari Kardi

آهنگ احسان خواجه امیری بنام کاری کردی

کاری کردی که منم مثله خودت ساده بشم منه مغرور اینقدر پیشه تو افتاده بشم

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری کاری کردی

 

متن آهنگ کاری کردی از احسان خواجه امیری

کاری کردی که منم مثله خودت ساده بشم منه مغرور اینقدر پیشه تو افتاده بشم

Kari kardi k manam mese khodet sade besham mane maghror inghadr pishe to oftade besham

کاری کردی بتونم راحت بگم دوست دارم وقتی اسمتو میگم دست رویه قلبم بذارم

Kari kardi betonam rahat begam doset daram vaghti esmeto migam roie ghalbam bezaram

حالمو ببین مگه میتونم ازت جدا بشم تا نفس ندی میبینی من نفس نمیکشم
شبی که گفتی بمون جوری شدم از حسه تو که به یه زندونی انگار بگن آزادی برو
چشمام تو چشماته اما نمیدونم تو گریه میکنی یا من تو بارونم
پیشه تو حاضرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینمو برم
چشمام تو چشماته اما نمیدونم تو گریه میکنی یا من تو بارونم
پیشه تو حاضرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینمو برم

ترانه آهنگ کاری کردی از احسان خواجه امیری

دستتو بده نبضه دستت ساعته جهانمه لمسه لحظه هام کنارت بهترین زمانمه
چی بگم به جات آرزویی که نمیشه رو کنم چی میخوای بگو منم همونو آرزو کنم
چشمام تو چشماته اما نمیدونم تو گریه میکنی یا من تو بارونم
پیشه تو حاضرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینمو برم
چشمام تو چشماته اما نمیدونم تو گریه میکنی یا من تو بارونم
پیشه تو حاضرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینمو برم