loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ مهرزاد امیر خانی قربون چشمات,    آهنگ قربون چشمات,    اهنگ مهرزاد امیرخانی عزیز دلم,    دانلود آهنگ عشق

حسین بازدید : 95 شنبه 31 شهریور 1397


,   
,    دانلود اهنگ مهرزاد امیر خانی قربون چشمات
,    آهنگ قربون چشمات
,    اهنگ مهرزاد امیرخانی عزیز دلم
,    دانلود آهنگ عشق تو کیه مهرزاد امیرخانی
,    مهرزاد امیرخانی شنیدم
,    قربون چشمات برم
,    آهنگ مهرزاد امیرخانی آخه دلم
,    دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی اشتباه
,    دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی اخه دلم

,   

http://rozmusic.com/

 

متن آهنگ قربون چشمات مهرزاد امیرخانی

تو بیخیال منی من بیخیال همه دل من مال تو یکی یه دونه دل توام مال همه
بهم آدما میگن تو صدای تو غمه تو صدای تو غمه …
کسی چه میدونه چقد دل من تنگه برات وقتی ابریه هوا دل من تورو میخواد
ایشالا بسوزه دل عاشق من ایشالا بسوزه
دل بستم به اون که پی عشق و حالش ولم کرد دو روزه
ایشالا بسوزه دل عاشق من ایشالا بسوزه
دل بستم به اون که پی عشق و حالش ولم کرد دو روزه

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی قربون چشمات با لینک مستقیم

آخه چه میدونی چیه تو دل من بازم که ضربه خوردم لعنت خدا به من
نمیدونی عاشقی چیه خب چی بگم برات قربون چشات قربون چشات
مگه مهمه گریه میکنم جلو خنده هات قربون چشات قربون چشات
ایشالا بسوزه دل عاشق من ایشالا بسوزه
دل بستم به اون که پی عشق و حالش ولم کرد دو روزه
ایشالا بسوزه دل عاشق من ایشالا بسوزه
دل بستم به اون که پی عشق و حالش ولم کرد دو روزه

 







برچسب ها دانلود اهنگ مهرزاد امیر خانی قربون چشمات آهنگ قربون چشمات اهنگ مهرزاد امیرخانی عزیز دلم دانلود آهنگ عشق تو کیه مهرزاد امیرخانی مهرزاد امیرخانی شنیدم قربون چشمات برم آهنگ مهرزاد امیرخانی آخه دلم دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی اشتباه دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی اخه دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو