loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود موزیک جدید,دانلود رایگان اهنگ  مجید رستمی بنام بمونی کاش,Iranian Music,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ  مجید رستمی بنام بمونی کاش کیفیت 320,دانلود متن اهنگ  مجید رستمی بنام بمون

حسین بازدید : 65 سه شنبه 03 مهر 1397

دانلود موزیک جدید,دانلود رایگان اهنگ  مجید رستمی بنام بمونی کاش,Iranian Music,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ  مجید رستمی بنام بمونی کاش کیفیت 320,دانلود متن اهنگ  مجید رستمی بنام بمونی کاش,کد آوای انتظار همراه اول  مجید رستمی بنام بمونی کاش,Text Music & Download music,دانلود آهنگ  مجید رستمی بنام بمونی کاش ریمیکس Remix,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود اهنگ ایرانی,تکست آهنگ  مجید رستمی بنام بمونی کاش,متن ترانه  مجید رستمی بنام بمونی کاش,دانلود آهنگ 97 ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مجید رستمی بنام بمونی کاش,دانلود ترانه  مجید رستمی بنام بمونی کاش,دانلود آهنگ زیبا,mp3  مجید رستمی بنام بمونی کاش,متن موزیک  مجید رستمی بنام بمونی کاش,متن آهنگ  مجید رستمی بنام بمونی کاش,Download New Music,دانلود موزیک  مجید رستمی بنام بمونی کاش,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مجید رستمی بنام بمونی کاش,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ  مجید رستمی بنام بمونی کاش,دانلود   مجید رستمی بنام بمونی کاش,  مجید رستمی بنام بمونی کاش اهنگ جدید,

متن آهنگ جدید مجید رستمی بنام بمونی کاش :

میدونی با تو میمونم تا تهش

پاتو از حسی که داری پس نکش

آخه من دوباره با تو دنیامو میسازم از نو

قلبه من جز تو از هیشکی دم نزد

حاله من یه حاله خاصه

حسه من تو رو میشناسه

قلبه من با تو رو راسته تا ابد

تو یهویی اومدی تویه زندگیه من

من یهو عاشق شدم رو یه چشم به هم زدن

دیگه مهم نیست برام راجبه ما چی بگن

بد میشی با من ولی نمیشه دوست نداشت

تیکه کلامم شده که بگم بمونی کاش

اینقده دل دل نکن شک بهم نداشته باش

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید رستمی بنام بمونی کاش

♫♫♫♫♫♫

من میخوام اونی بشم که تو میخوای

تو فقط بگو با قلبم راه میای

جونمو واسه تو میدم تو چشات عشقمو دیدم

واست از همه بریدم عشقمی

با توام همیشه هر جا میخوامت قد یه دنیا

پس بیا فکر دلم باش یکمی

تو یهویی اومدی تویه زندگیه من

من یهو عاشق شدم

رو یه چشم به هم زدن

دیگه مهم نیست برام راجبه ما چی بگن

بد میشی با من ولی نمیشه دوست نداشت

تیکه کلامم شده

که بگم بمونی کاش

اینقده دل دل نکن شک بهم نداشته باش

 

http://pop-music.ir/







برچسب ها دانلود موزیک جدید دانلود رایگان اهنگ مجید رستمی بنام بمونی کاش Iranian Music دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ مجید رستمی بنام بمونی کاش کیفیت 320 دانلود متن اهنگ مجید رستمی بنام بمونی کاش کد آوای انتظار همراه اول مجید رستمی بنام بمونی کاش Text Music & Download music دانلود آهنگ مجید رستمی بنام بمونی کاش ریمیکس Remix دانلود اهنگ گلچین شده دانلود اهنگ ایرانی تکست آهنگ مجید رستمی بنام بمونی کاش متن ترانه مجید رستمی بنام بمونی کاش دانلود آهنگ 97 کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید رستمی بنام بمونی کاش دانلود ترانه مجید رستمی بنام بمونی کاش دانلود آهنگ زیبا mp3 مجید رستمی بنام بمونی کاش متن موزیک مجید رستمی بنام بمونی کاش متن آهنگ مجید رستمی بنام بمونی کاش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو