loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ یه جایی عاشقت میشم,    دانلود یه جوری عاشقت میشم,    دانلود آهنگ میلاد بابایی یه جوری عاشقت میشم,    اه

حسین بازدید : 87 چهارشنبه 04 مهر 1397


,   
,    دانلود اهنگ یه جایی عاشقت میشم
,    دانلود یه جوری عاشقت میشم
,    دانلود آهنگ میلاد بابایی یه جوری عاشقت میشم
,    اهنگ یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره
,    یه جوری عاشقت میشم صداش دنیا رو برداره
,    دانلود آهنگ یه جوری عاشقت هستم
,    دانلود اهنگ میلاد بابایی عاشقت میشم
,    دانلوداهنگ یه جوری عاشقت میشم
,    دانلود آهنگ یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره

متن آهنگ عاشقت میشم میلاد بابایی

یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره کسی جز تو نمیتونه منو آروم نگه داره
یه جایی عاشقت میشم نتونی از دلم رد شی نمیذارم که یه لحظه رو تصمیمت مردد شی
میشه هنوزم با یکی خوش بود این حسو با تو تجربه کردم
هرچی که با تو هست همش خوبه دنبال غیر از تو نمیگردم
من از تو میگم چون دلت پاکه تو معنی خوبی رو میفهمی
 میبینی عاشقت شدم صافی هوامو داری چون که دل رحمی

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی عاشقت میشم با لینک مستقیم

تو باشی زندگی خوبه نباشی زندگی سخته خیالم راحته با تو دلم همیشه خوشبخته
میشه هنوزم با یکی خوش بود این حسو با تو تجربه کردم
هرچی که با تو هست همش خوبه دنبال غیر از تو نمیگردم
من از تو میگم چون دلت پاکه تو معنی خوبی رو میفهمی
 میبینی عاشقت شدم صافی هوامو داری چون که دل رحمی

 

http://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ یه جایی عاشقت میشم دانلود یه جوری عاشقت میشم دانلود آهنگ میلاد بابایی یه جوری عاشقت میشم اهنگ یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره یه جوری عاشقت میشم صداش دنیا رو برداره دانلود آهنگ یه جوری عاشقت هستم دانلود اهنگ میلاد بابایی عاشقت میشم دانلوداهنگ یه جوری عاشقت میشم دانلود آهنگ یه جوری عاشقت میشم صداش دنیارو برداره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو