loading...

موزیک باحال درخواستی

Text Music & Download music,کد آوای انتظار همراه اول  زجه نزن مسعود سعیدی,Iranian Music,  زجه نزن مسعود سعیدی اهنگ جدید,دانلود رایگان اهنگ  زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود متن اهنگ 

حسین بازدید : 73 پنجشنبه 05 مهر 1397

Text Music & Download music,کد آوای انتظار همراه اول  زجه نزن مسعود سعیدی,Iranian Music,  زجه نزن مسعود سعیدی اهنگ جدید,دانلود رایگان اهنگ  زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود متن اهنگ  زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود آهنگ  زجه نزن مسعود سعیدی کیفیت 320,Download New Music,دانلود ترانه  زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود بهترین آهنگها,دانلود   زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود موزیک  زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود آهنگ  زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ 97 ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  زجه نزن مسعود سعیدی,تکست آهنگ  زجه نزن مسعود سعیدی,متن آهنگ  زجه نزن مسعود سعیدی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  زجه نزن مسعود سعیدی,متن موزیک  زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود آهنگ زیبا,متن ترانه  زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,mp3  زجه نزن مسعود سعیدی,دانلود آهنگ  زجه نزن مسعود سعیدی ریمیکس Remix,

http://www.abanmusic.net/

 

ضجه نزن من میمیرم

ضجه نزن برای تو

برو عزیزم خدا به همرات

تو دیگه منو نداری

کاش بمیرم و نبینم

که دیگه ذلیل و خواری

اگه درد تو منم من

خب دیگه دردی نداری

ما حالا داریم میسازیم

کاش بدونی بی کس و کاریم

ضـجه نزن برای من

خواست خدا بود

تو برو آهسته و آروم

که دیگه منو نداری

حرفی نزن برای من

قسمت ما بود

این منم خسته و داغون

تو دیگه منو نداری

اگه حرفامو شنیدی

تو برو چیزی نگو

که دیگه طاقت ندارم

تو نذار بیشتر ببارم

اگه اشک من میریزه

فکر نکن گونه هام خیسه

گریه ی من از درونه

زندگیم شده ویرونه

ضجه نزن برای من

خواست خدا بود

تو برو آهسته و آروم

که دیگه منو نداری

حرفی نزن برای من

قسمت ما بود

این منم خسته و داغون

تو دیگه منو نداری

 

 








برچسب ها Text Music & Download music کد آوای انتظار همراه اول زجه نزن مسعود سعیدی Iranian Music زجه نزن مسعود سعیدی اهنگ جدید دانلود رایگان اهنگ زجه نزن مسعود سعیدی دانلود متن اهنگ زجه نزن مسعود سعیدی دانلود آهنگ زجه نزن مسعود سعیدی کیفیت 320 Download New Music دانلود ترانه زجه نزن مسعود سعیدی دانلود بهترین آهنگها دانلود زجه نزن مسعود سعیدی دانلود موزیک زجه نزن مسعود سعیدی دانلود اهنگ گلچین شده دانلود آهنگ زجه نزن مسعود سعیدی دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ 97 کد آهنگ پیشواز همراه اول زجه نزن مسعود سعیدی تکست آهنگ زجه نزن مسعود سعیدی متن آهنگ زجه نزن مسعود سعیدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل زجه نزن مسعود سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو