loading...

موزیک باحال درخواستی

از همون روزی که رفت جاشو خالی کردم من هنوزم دارم دور چشاش میگردم من هنوز عکساشو میبینم واسش میمیرم هنوزم منتظرم چشم انتظار میشینم زندگیم خوب بود فقط تو رو کم داشت حتی اگه هر روز منو برنجونه

حسین بازدید : 101 جمعه 06 مهر 1397

از همون روزی که رفت جاشو خالی کردم

من هنوزم دارم دور چشاش میگردم

من هنوز عکساشو میبینم واسش میمیرم

هنوزم منتظرم چشم انتظار میشینم

زندگیم خوب بود فقط تو رو کم داشت

حتی اگه هر روز منو برنجونه با حرفاش اخماش

من صداش میکنم من نگاش میکنم

 

من به پاش میمونم حالا برگرده یا نه

اون نمی خواد که بیاد اون پریشونه زیاد

آخ که دیگه نمیدونم منو می خواد یا نه

آخ منو می خواد یا نه

تکست و متن آهنگ وقتی با هم دیگه ایم ساسی مانکن

صبح تا شب تو فکرش این دلم هنوز عاشقشه

بهونشو میگیره بخواد براش میمیره

هنوزم حال و هوات تو کوچمون میپیچه

چشم عاشق چشاشه بیخیال نمیشه

زندگیم خوب بود فقط تو رو کم داشت

حتی اگه هر روز منو برنجونه با حرفاش اخماش

من صداش میکنم من نگاش میکنم

من به پاش میمونم حالا برگرده یا نه

اون نمی خواد که بیاد اون پریشونه زیاد

آخ که دیگه نمیدونم منو می خواد یا نه

آخ منو می خواد یا نه

من صداش میکنم من نگاش میکنم

من به پاش میمونم حالا برگرده یا نه

اون نمی خواد که بیاد اون پریشونه زیاد

آخ که دیگه نمیدونم منو می خواد یا نه

آخ منو می خواد یا نه

http://www.persiantext.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو