دانلود آهنگ امو باند عادت

Download New Music Emo Band Adat

آهنگ امو باند بنام عادت

لحظه هام بدون تو به سختی میگذرن تو خلوتم
مقصرش تویی تو که میدونی من چقدر بد عادتم

تنظیم: رضا پناهی

دانلود آهنگ امو باند عادت

 

متن آهنگ عادت از امو باند

لحظه هام بدون تو به سختی میگذرن تو خلوتم
مقصرش تویی تو که میدونی من چقدر بد عادتم
راضی ام اگه بخوای به دیدنم بیای و زود بری
ولی اینو بدون پای شکستن دلم مقصری

Vali Ino Bedon Paye Shekastane Delam Moghaseri

عادت دارم به اینکه همیشه تو باشی کنارم

Adat Daram Be Inke Hamishe Bashi To Kenaram
با دیدنت چشمامو رو هم بذارم
پیش تو گیره دلم
عادت دارم به اینکه همیشه تو باشی کنارم

Adat Daram Be Inke Hamishe Bashi To Kenaram
با دیدنت چشمامو رو هم بذارم
پیش تو گیره دلم

ترانه آهنگ عادت از امو باند

لحظه هام این روزا نمیگذرن بی تو
اینو میدونم یه روزی دستامو میگیری تو
کاش بشه بدونی همه ی زندگیمی تو
حق با تو بود بیش از حد احساساتی میشم

Hagh Ba To Bood Bish Az Had Ehsasati Misham
وقتی که نیستی تو رو حس میکنم پیشم
نباشی من تنها تر از اینی که هستم میشم

عادت دارم به اینکه همیشه تو باشی کنارم

Adat Daram Be Inke Hamishe Bashi To Kenaram
با دیدنت چشمامو رو هم بذارم

Ba Didanet Cheshmamo Ru Ham Mizaram
پیش تو گیره دلم
عادت دارم به اینکه همیشه تو باشی کنارم

Adat Daram Be Inke Hamishe Bashi To Kenaram
با دیدنت چشمامو رو هم بذارم
پیش تو گیره دلم