دانلود آهنگ مجتبی دربیدی پونه

Download Music Mojtaba Dorbidi Pooneh

آهنگ مجتبی دربیدی بنام پونه

پونه تو که یارمی همیشه دلدارمی

من باهات می‌مونم من باهات می‌مونم

دانلود آهنگ مجتبی دربیدی پونه

 

متن آهنگ پونه از مجتبی دربیدی

پونه تو که یارمی همیشه دلدارمی

من باهات می‌مونم من باهات می‌مونم

شدم اسر چشاتو اسیر قدو بالاتو

قدرتو می‌دونم قدرتو می‌دونم

پونه یار نامهربونی پونه تو که آفت جونی

نمی‌تونی که نمونی نمی‌تونی که نمونی

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه اینوری اونوری کردی دلو

منو این جوری کردی ولو

اونوری کردی دلو منو این جوری کردی ولو

onvari kardi delo mano injoori kardi velo

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

man ke toro doost daram goosh kon in harfe delo

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

man ke toro doost daram goosh kon in harfe delo

پونه پونه پونه

پونه پونه پونه

پونه تو که یارمی همیشه دلدارمی

من باهات می‌مونم من باهات می‌مونم

شدم اسر چشاتو اسیر قدو بالاتو

قدرتو می‌دونم قدرتو می‌دونم

پونه یار نامهربونی پونه تو که آفت جونی

نمی‌تونی که نمونی نمی‌تونی که نمونی

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه اینوری اونوری کردی دلو

منو این جوری کردی ولو

اونوری کردی دلو منو این جوری کردی ولو

onvari kardi delo mano injoori kardi velo

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

man ke toro doost daram goosh kon in harfe delo

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

man ke toro doost daram goosh kon in harfe delo

ترانه آهنگ پونه از مجتبی دربیدی

نمی‌تونی که نمونی نمی‌تونی که نمونی

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه اینوری اونوری کردی دلو

منو این جوری کردی ولو

اونوری کردی دلو منو این جوری کردی ولو

onvari kardi delo mano injoori kardi velo

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

man ke toro doost daram goosh kon in harfe delo

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

man ke toro doost daram goosh kon in harfe delo