loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ تو همون نیمه گمشدمی,    دانلود آهنگ تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم,    دانلود آهنگ تو همون نیمه گمشدمی ریمیکس, 

حسین بازدید : 240 چهارشنبه 02 آبان 1397


,   
,    دانلود آهنگ تو همون نیمه گمشدمی
,    دانلود آهنگ تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم
,    دانلود آهنگ تو همون نیمه گمشدمی ریمیکس
,    دانلود اهنگ تو همون نیمه گمشدمی تو بمون بازم
,    تو همون نیمه گمشدمی شاد
,    اهنگ تو همون نیمه گمشدمی ریمیکس
,    دانلود اهنگ تو نیمه گمشدمی تو بمون با من
,    دانلود ریمیکس تو همون نیمه گمشدمی
,    اهنگ تو همون نیمه گمشدمی اپارات

http://nicmusic.net/1396/02/raft/

 

رفت دل من رفت مگه از دست نگاهت میشه در رفت

هست یه نفر هست که میترسه تو رو آخر بده از دست

بارونه با تو آرومه دل دیوونه بگو میمونی پیش من

آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم

تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم

 ♫♫♫

تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم

عشق یعنی چشمات یعنی حسی که نگه تو به قلبم داد

ای همه دنیام اون نگاه تو آخه بدکاری دستم داد

بارونه با تو آرومه دل دیوونه بگو میمونی پیش من

آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم

تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ تو همون نیمه گمشدمی دانلود آهنگ تو همون نیمه گمشدمی تو بمون واسم دانلود آهنگ تو همون نیمه گمشدمی ریمیکس دانلود اهنگ تو همون نیمه گمشدمی تو بمون بازم تو همون نیمه گمشدمی شاد اهنگ تو همون نیمه گمشدمی ریمیکس دانلود اهنگ تو نیمه گمشدمی تو بمون با من دانلود ریمیکس تو همون نیمه گمشدمی اهنگ تو همون نیمه گمشدمی اپارات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو