loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آوای انتظار همراه اول  داره بارون میباره,دانلود رایگان اهنگ  داره بارون میباره,متن آهنگ  داره بارون میباره,کد آهنگ پیشواز همراه اول  داره بارون میباره,اکورد آهنگ  داره بارو

حسین بازدید : 85 شنبه 05 آبان 1397

کد آوای انتظار همراه اول  داره بارون میباره,دانلود رایگان اهنگ  داره بارون میباره,متن آهنگ  داره بارون میباره,کد آهنگ پیشواز همراه اول  داره بارون میباره,اکورد آهنگ  داره بارون میباره,دانلود آهنگ  داره بارون میباره ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  داره بارون میباره,دانلود آهنگ  داره بارون میباره,دانلود آهنگ  داره بارون میباره کیفیت 320,

http://www.faratext.com

متن آهنگ باز داره بارون میگیره علی هایپر
Lyrics Music Ali Hyper Baz Dare Baroon Migire

متن آهنگ باز داره بارون میگیره علی هایپر

 

ترانه و شعر آهنگ باز داره بارون میگیره علی هایپر

جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا
نگم از اون دو تا چشاش که پدیدن آخه نمیدونی که چه حالی داره به تو رسیدن

وای چه حالی داره یکی هوامو داره فکر نمیکردم یه روز عاشق بشم دوباره
وای چه حسی داره بدونی یکی دیوونه وار دوست داره

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دله من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دله من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره

تکست آهنگ باز داره بارون میگیره علی هایپر

منو وابسته کردی تو ببین با من چه کردی
دلم میخواد تو این روزا فقط با من بگردی چقدر خوبه که با من خوبی و با همه سردی

جدیدا شدم دیوونه ی با تو پریدن حتی یه روز ازت بدی ندیدم تویی عشقه جدیدم

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دله من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دله من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره

**







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول داره بارون میباره دانلود رایگان اهنگ داره بارون میباره متن آهنگ داره بارون میباره کد آهنگ پیشواز همراه اول داره بارون میباره اکورد آهنگ داره بارون میباره دانلود آهنگ داره بارون میباره ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل داره بارون میباره دانلود آهنگ داره بارون میباره دانلود آهنگ داره بارون میباره کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو