loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ بهنام صفوی بی تو امشب,    دانلود کاش تورو ندیده بودم بهنام صفوی,    متن آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی,   

حسین بازدید : 19 دوشنبه 07 آبان 1397


,   
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی بی تو امشب
,    دانلود کاش تورو ندیده بودم بهنام صفوی
,    متن آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی
,    کاش تورو باز ندیده بودم رضا صادقی
,    دانلود آهنگ دل تنگم دیگه طاقت نداره
,    اهنگ دل تنگم دیگه طاقت نداره بی قراره
,    رضا صادقی بی تو امشب
,    دانلود آهنگ طاقت ندارم بهنام صفوی با کیفیت 320
,    کاش تورو ندیده بودم توی اون سه شنبه سرد

,   

http://www.abanmusic.net/

بی تو امشب دارم آتیش میگیرم
تو نباشی تک و تنها میمیرم
دل تنگم دیگه طاقت نداره
با خیالت دوباره جون میگیرم
تو نخواستی که به یادم بمونی
تو سکوت شب سردم بخونی
تو میخواستی پا بذاری روی قلبم
که شکستی دلمو خوب میدونی
کاش تو رو باز ندیده بودم
دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم
یاد تو هستم
یه روز هدیه داد عطش چشمات
به من خسته تب دستاتو
تا تو رو دیدم دل به تو دادم
غم بی کسی رفت از یادم
تو بگو چرا رفتی از پیشم
اگه بد کردم خوب تو میشم
جای عاشقی جای دل بستن
با یه اشتباه دلمو نشکن
کاش تو رو باز ندیده بودم
دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم
یاد تو هستم

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید







برچسب ها دانلود آهنگ بهنام صفوی بی تو امشب دانلود کاش تورو ندیده بودم بهنام صفوی متن آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی کاش تورو باز ندیده بودم رضا صادقی دانلود آهنگ دل تنگم دیگه طاقت نداره اهنگ دل تنگم دیگه طاقت نداره بی قراره رضا صادقی بی تو امشب دانلود آهنگ طاقت ندارم بهنام صفوی با کیفیت 320 کاش تورو ندیده بودم توی اون سه شنبه سرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو