loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ تو دنیامی,    دانلود اهنگ تو دنیامی دلیل خنده هامی,    آهنگ تو دنیامی دلیل خنده هامی,    متن اهنگ محمد نجم تو دنیامی, 

حسین بازدید : 25 چهارشنبه 09 آبان 1397



,    دانلود اهنگ تو دنیامی
,    دانلود اهنگ تو دنیامی دلیل خنده هامی
,    آهنگ تو دنیامی دلیل خنده هامی
,    متن اهنگ محمد نجم تو دنیامی
,    کلیپ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی
,    دانلود اهنگ تو تودنیامی دلیل خنده هامی
,    محمد نجم بغض
,    محمد نجم برگرد
,    کلیپ محمد نجم تو دنیامی

,   

http://sakhamusic.ir/mohammad-najm-to-donyami/

متن آهنگ تو دنیامی محمد نجم

تو تو دنیامی دلیل خنده هامی

من رو تو حساسم عزیزم عشق خاصم

تو تو دنیامی هر لحظه جلو چشمامی

پس تا همراهتم بیا بگو که باهاتم

کاری میکنم حرف تو باشه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

+++++++

قسم راست من توی توی

اشم تو هر دم ورد زبونم

نرو عشقم نرو عشقم

نرو بی تو دلم میگیره

بیا با ما به از این باش

که قلب من پیش تو گیره

تو توو دنیامی دلیل خنده هامی

من رو تو حساسم عزیزم عشق خاصم

تو توو دنیامی هر لحظه جلو چشمامی

پس تا همراهتم بیا بگو که باهاتم

کاری میکنم حرف تو باشه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو  همراه شه

کاری میکنم حرف تو باشه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

آخه دل من از خداشه

آره آره آره از خداشه

که عشق تو همراه شه

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ تو دنیامی دانلود اهنگ تو دنیامی دلیل خنده هامی آهنگ تو دنیامی دلیل خنده هامی متن اهنگ محمد نجم تو دنیامی کلیپ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی دانلود اهنگ تو تودنیامی دلیل خنده هامی محمد نجم بغض محمد نجم برگرد کلیپ محمد نجم تو دنیامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو