loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ جدید آرزوی من این است از لیلا فروهر,دانلود آهنگ آرزوی من این است از لیلا فروهر فروردین 96 ,آرزوی من این است از لیلا فروهر,تکست موزیک آرزوی من این است از

حسین بازدید : 87 پنجشنبه 24 فروردین 1396

تکست موزیک آرزوی من این است از لیلا فروهرljk Hik' ihd gdgh tv,iv

آهنگ آرزوی من این است لیلا فروهر

 

آرزوی من این است که دو روز طولانی
در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی
آرزوی من این است یا شبی فراموشم
یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم

آرزوی من این است که تو مثل یک سایه
سر پناه من باشی لحظه تر گریه
آرزوی من این است نرم و عاشق و ساده
همسفر شوی با من در سکوت یک جاده

آرزوی من این است ارزوی تو من باشم
لحظه های هشیاری مستی تو من باشم
آرزوی من این است تو غزال من باشی
تک ستاره ی روشن در خیال من باشی


آرزوی من این است در شبی پر از رویا
پیش ماه و تو باشم لحظه ای لب دریا
آرزوی من این است از سفر نگویی تو
تو هم آرزویی کن اوج آرزویی تو

آرزوی من این است مثل لیلی و مجنون
پیروی کنیم از عشق این جونو بی قانون
آرزوی من این است زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم تو برای من تنها

آرزوی من این است آرزوی من این است
آرزوی من این است آرزوی من این است







برچسب ها کد آهنگ جدید آرزوی من این است از لیلا فروهر دانلود آهنگ آرزوی من این است از لیلا فروهر فروردین 96 آرزوی من این است از لیلا فروهر تکست موزیک آرزوی من این است از لیلا فروهر متن آهنگ آرزوی من این است از لیلا فروهر آرزوی من این است از لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود آهنگ آرزوی من این است از لیلا فروهر سایت ایکس نایس متن ترانه آرزوی من این است از لیلا فروهر کد موزیک جدید آرزوی من این است از لیلا فروهر دانلود آهنگ آرزوی من این است از لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود موزیک ویدیو آرزوی من این است از لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد موزیک آرزوی من این است از لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس آرزوی من این است از لیلا فروهر دانلود ترانه آرزوی من این است از لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم آرزوی من این است از لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرزوی من این است از لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید آرزوی من این است از لیلا فروهر کیفیت 320 Hik' [ndnhd;s khds تکست آهنگ آرزوی من این است از لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو