دانلود آهنگ احسان خواجه امیری خوشبختی
Download Music Ehsan Khaje Amiri Khoshbakhty

آهنگ احسان خواجه امیری بنام خوشبختی

من از این که تو خوشبختی نه آرومم نه دلگیرم

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری خوشبختی

 

متن آهنگ خوشبختی از احسان خواجه امیری

من از این که تو خوشبختی
نه آرومم نه دلگیرم
یه جوری زخم خوردم که
نه می مونم نه می میرم

تمام آرزوم این بود
یه رویایی که شد دردم
یه بارم نوبت ما شد
ببین چی آرزو کردم

یه عمره با خودم میگم

Ye omre ba khodam migam

خدا رو شکر خوشبخته

Khodaro shokr khoshbakhte

خدا رو شکر خوشبختی

Khodaro shokr khoshbakhti

چقد این گفتنش سخته

Cheghadr in goftanesh sakhte

یه عمره با خودم میگم

Ye omre ba khodam migam

خدا رو شکر خوشبخته

Khodaro shokr khoshbakhte

خدا رو شکر خوشبختی

Khodaro shokr khoshbakhti

چقد این گفتنش سخته

Cheghadr in goftanesh sakhte

ترانه آهنگ خوشبختی از احسان خواجه امیری

نه اینکه تو نمی دونی
ولی این درد بی رحمه
یه چیزایی رو تو دنیا
فقط یک مرد می فهمه

تمام روز می خندم
تمام شب یکی دیگه م
من از حالم به این مَردم
دروغای بدی میگم

یه عمره با خودم میگم

Ye omre ba khodam migam

خدا رو شکر خوشبخته

Khodaro shokr khoshbakhte

خدا رو شکر خوشبختی

Khodaro shokr khoshbakhti

چقد این گفتنش سخته

Cheghadr in goftanesh sakhte

یه عمره با خودم میگم

Ye omre ba khodam migam

خدا رو شکر خوشبخته

Khodaro shokr khoshbakhte

خدا رو شکر خوشبختی

Khodaro shokr khoshbakhti

چقد این گفتنش سخته

Cheghadr in goftanesh sakhte