loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ امین و امید به تو مدیونم,    دانلود اهنگ امین‌ و امید سفر کردم,    دانلود اهنگ محاصره امین امید,    دانلود آهنگ به تو

حسین بازدید : 73 پنجشنبه 10 آبان 1397


,    دانلود آهنگ امین و امید به تو مدیونم
,    دانلود اهنگ امین‌ و امید سفر کردم
,    دانلود اهنگ محاصره امین امید
,    دانلود آهنگ به تو مدیونم معین
,    اهنگ امین و امید غرور لعنتی
,    دانلود اهنگ یه جمله امین و امید
,    دانلود اهنگ امین و امید اصلی
,    دانلود اهنگ به تو مدیونم
,    دانلود آهنگ امین و امید نیمکت

http://www.jenabmusic.com/80629/music-be-to-madyoonam.html

متن آهنگ امین و امید به تو مدیونم

 

آرومه آروم چشم توو چشم من دلمو بردی شدی عشق من همه دنیامو من به تو دادم

حتی ی لحظه نرفتی از یادم

تو شدی عشقم من شدم دنیات همه ی دنیام شده اون چشمات زندگیم با تو شده رویایی

خیلی خوشحالم عزیزم که تو اینجایی

دنیامو به تو مدیونم توو بیقراریاتو کردی آرومم اما وقتیکه تو کنار من نیستی دلم به زندگی    

نداره هیچ حسی

دنیامو به تو مدیونم توو بیقراریاتو کردی آرومم اما وقتیکه تو کنار من نیستی دلم به زندگی    

نداره هیچ حسی

زندگیم خوبه همیشه با تو هیشکی توو دنیا نمیاد جا تو واسه ی این عشق به تو مدیونم

تا ته دنیا با تو میمونم

وقتیکه فکرم به تو درگیره همه ی قلبم پیش تو درگیره همه ی هستیم به تو مربوطه 

خیلی خوشحالم عزیزم اسم من روته

دنیامو به تو مدیونم توو بیقراریاتو کردی آرومم اما وقتیکه تو کنار من نیستی دلم به زندگی    

نداره هیچ حسی

دنیامو به تو مدیونم توو بیقراریاتو کردی آرومم اما وقتیکه تو کنار من نیستی دلم به زندگی    

نداره هیچ حسی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ امین و امید به تو مدیونم دانلود اهنگ امین‌ و امید سفر کردم دانلود اهنگ محاصره امین امید دانلود آهنگ به تو مدیونم معین اهنگ امین و امید غرور لعنتی دانلود اهنگ یه جمله امین و امید دانلود اهنگ امین و امید اصلی دانلود اهنگ به تو مدیونم دانلود آهنگ امین و امید نیمکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو