loading...

موزیک باحال درخواستی

سرزمینم لیلا فروهر کیفیت عالی,متن آهنگ سرزمینم لیلا فروهر ,کد آهنگ جدید سرزمینم لیلا فروهر ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم سرزمینم لیلا فروهر ,کد موزیک سرزمینم لی

حسین بازدید : 46 پنجشنبه 24 فروردین 1396


لیلا فروهر / از قلب من / متن ترانه سرزمینم

دانلود آهنگ سرزمینم لیلا فروهر

» ترانه سرا ( هیلا صدیقی

دانلود موزیک ویدیو سرزمینم

سرزمینم خاک افسونگر دل خاورمیانه

خاک تو تاریخ تو مردان کویت جاودانه

من زن ایرانیم ایرانی‌ از جنس تن تو

هم غیورم هم صبورم طفلی از آبستن تو


من زن ایرانیم همسایه و هم نسل شیرین

خواهر طهمینه و هم قصّه پوران و پروین

من زن ایرانیم اهل تمدن زاده پارس

مثل دریا میخروشم من خلیجم تا ابد فارس

من صدای ایرانم ما ندای‌ ایرانیم

قبله من ایرانست ما فدای ایرانیم

در جهان ریشه داریم باغ پر برگ و باریم

فرزندان کوروشیم قریر افتخاریم

بر پا خیز‌ای ایرانی‌ نمان در خود زندانی

ایران قلب جهانست تو در قلب جهانی‌

من درد وطن دارم یک سینه سخن دارم

من از پرچم ایران پوشینه به تن دارم

در این شهر نفس گیر این شهر پا به زنجیر

از جور این طتارا بر لب رسیده جانم

در فصل جور و بیداد با سینه سینه فریاد

من از صلح و آزادی ترانه‌ها می‌خوانم ترانه‌ها می‌خوانم

 

منبع:
http://www.iransong.com
باز نشر:
Www.xni3e.coM







برچسب ها سرزمینم لیلا فروهر کیفیت عالی متن آهنگ سرزمینم لیلا فروهر کد آهنگ جدید سرزمینم لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم سرزمینم لیلا فروهر کد موزیک سرزمینم لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل سرزمینم لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید سرزمینم لیلا فروهر کیفیت 320 تکست موزیک سرزمینم لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس سرزمینم لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو سرزمینم لیلا فروهر متن ترانه سرزمینم لیلا فروهر تکست آهنگ سرزمینم لیلا فروهر دانلود ترانه سرزمینم لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 سرزمینم لیلا فروهر دانلود آهنگ سرزمینم لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود آهنگ سرزمینم لیلا فروهر فروردین 96 کد موزیک جدید سرزمینم لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ سرزمینم لیلا فروهر سایت ایکس نایس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو