loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماه من لیلا فروهر,دانلود ترانه ماه من لیلا فروهر,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ماه من لیلا فروهر ,دانلود آهنگ ماه من لیلا فروهر سایت ایکس نا

حسین بازدید : 119 پنجشنبه 24 فروردین 1396


آهنگ ماه من لیلا فروهر

 ماه من غصه نخور زندگی جذر و مد داره
دنیامون یه عالمه آدمه خوب و بد داره

ماهه من غصه نخور همه که دشمن نمیشن
همه که پر ترک مثل تو و من نمیشن

ماهه من غصه نخور مثل ماها فراوونه
خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه

ماهه من غصه نخور گریه پناه آدماس
ترو تازه موندن گل ماله اشک شبنماس

ماهه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه
اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه

ماهه من غصه نخور خیلیها تنهان مثل تو
خیلیها با زخمای زندگی اشنان مثل تو


ماهه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت
خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

ماهه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه
اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه
ماهه من غصه نخور


دنیا رو بسپار به خدا
هر دومون دعا کنیم تو هم جدا منم جدا





www.iransong.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسکد آهنگ پیشواز ایرانسل ماه من لیلا فروهر دانلود ترانه ماه من لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم ماه من لیلا فروهر دانلود آهنگ ماه من لیلا فروهر سایت ایکس نایس دانلود آهنگ جدید تکست نایس ماه من لیلا فروهر تکست موزیک ماه من لیلا فروهر تکست آهنگ ماه من لیلا فروهر متن آهنگ ماه من لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو ماه من لیلا فروهر ماه من لیلا فروهر کد موزیک جدید ماه من لیلا فروهر ماه من لیلا فروهر کیفیت عالی کد آهنگ جدید ماه من لیلا فروهر دانلود آهنگ ماه من لیلا فروهر کیفیت عالی متن ترانه ماه من لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ ماه من لیلا فروهر فروردین 96 کد موزیک ماه من لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید ماه من لیلا فروهر کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو