loading...

موزیک باحال درخواستی

آینه در آینه  ستاره می شماردعقیق کهکشان رو برات هدیه میارمنه دروغه نه تظاهر به تو احساسی که دارماز تو گفتن از تو خوندن روزو شب همینه کارمتورو میخوام از خداوند روز و شب همینه کارمعزیز من؛ تو سینه

حسین بازدید : 141 پنجشنبه 24 آبان 1397

آینه در آینه  ستاره می شمارد

عقیق کهکشان رو برات هدیه میارم

نه دروغه نه تظاهر به تو احساسی که دارم

از تو گفتن از تو خوندن روزو شب همینه کارم

تورو میخوام از خداوند روز و شب همینه کارم



عزیز من؛ تو سینه دل جز تو به کس نمیزنه فدا شدن برای تو تمام خواسته ی منه

بذار صمیمانه بگم ، حرفایی که تو سینمه بزرگترین عذاب من بی تو نفس کشیدنه

نسیم آرزویی به گلشن دل من بیا که در خزان حجر تو نمیرم

Sina Behdad - Azize Man

 نوید صبح عشقی به ظلمت نیازم بیا که شوق زندگی از سر بگیرم

عزیز من؛ تو سینه دل جز تو به کس نمیزنه فدا شدن برای تو تمام خواسته ی منه

بذار صمیمانه بگم  حرفایی که تو سینمه بزرگترین عذاب من بی تو نفس کشیدنه

نه دروغه نه تظاهر به تو احساسی که دارم

از تو گفتن از تو خوندن  روزو شب همینه کارم

تورو خواستن از خداوند  روز و شب همینه کارم







برچسب ها متن آهنگ عزیز من سینا بهداد کد آهنگ پیشواز ایرانسل عزیز من سینا بهداد دانلود آهنگ عزیز من سینا بهداد دانلود آهنگ عزیز من سینا بهداد کیفیت 320 دانلود رایگان اهنگ عزیز من سینا بهداد کد آهنگ پیشواز همراه اول عزیز من سینا بهداد کد آوای انتظار همراه اول عزیز من سینا بهداد اکورد آهنگ عزیز من سینا بهداد دانلود آهنگ عزیز من سینا بهداد ریمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو