loading...

موزیک باحال درخواستی

نامه ی تو چقدر زیبا بودهر خطش را سه مرتبه خواندمبعد آن را به روی  یک دفترتا نخورده قشنگ چسباندم نامه ی تو چقدر خوشبو بودبوی گل های رازقی می دادحرف هایت هنوز هم طعمعطر پاییز عاشقی می داد 

حسین بازدید : 61 شنبه 26 آبان 1397

نامه ی تو چقدر زیبا بود

هر خطش را سه مرتبه خواندم

بعد آن را به روی  یک دفتر

تا نخورده قشنگ چسباندم



 

نامه ی تو چقدر خوشبو بود

بوی گل های رازقی می داد

حرف هایت هنوز هم طعم

عطر پاییز عاشقی می داد

 

گفته بودی عجیب دلتنگی

دل من هم برای تو تنگ است

پیش من هم غروب غمگین است

پیش من هم طلوع کمرنگ است

 



خوش آمد چقدر دانایی

حالی از حال من نپرسیدی

ولی از پشت قاب دلتنگی

زردیم را چه زود فهمیدی

 

یاس زرد دو خانه آنور تر

 داشت دیشب تو را دعا می کرد

تشنه بود و نبودی و او داشت

التماس پرنده ها می کرد

 

گفته بودی ز غیبت باران

باز هم درد مشترک داریم

تا بخواهی شقایق تشنه

گل سرخ پر از ترک داریم

 

دوریت کار دست من داده

فاصله که میان ما کم نیست

هیچ کس روزگار و اقبالش

مثل ما بی نشان و  مبهم نیست

 

فکرت این جا میان گلدان است

جلوی چشم آرزوهایم

تو خودت را به جای من بگذار

تو دلت سوخت من چه تنهایم

 

سالها می شود که با عکست

توی این شهر زندگی  کردم

با یکی دو تماس کوتاهت

ماه ها رفع تشنگی کردم

 

ولی آخر چقدر بنشینم

نامه ای حرف روشنی چیزی

گلی خشکی میان این کاغذ

که به آن وعده ای بیاویزی

 

بنویس از خودت از این نامه

دوسه خط مختصر فقط فهرست

فقط این بار خواهشی دارم

عکس تازه برای من بفرست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو