loading...

موزیک باحال درخواستی

هر حرفیه خودت بگو ---- دلیل رفتنت چیه اونکه حراسی نداری --- بخاطرش میری کیه عادت با تو بودنو ---- کی میشه از یاد ببرم تو بال و پر دادی بهم ---- میخوای که تنها بپرم کلی حرف بود تو د

حسین بازدید : 23 دوشنبه 28 آبان 1397

هر حرفیه خودت بگو ---- دلیل رفتنت چیه 

اونکه حراسی نداری --- بخاطرش میری کیه 

عادت با تو بودنو ---- کی میشه از یاد ببرم 

تو بال و پر دادی بهم ---- میخوای که تنها بپرم 

کلی حرف بود تو دلم ---- اون روز که در روم بسته شد 

اون روز که دیدم جای من ---- یکی گرفته دستشو



روزای بی اون بودنم ---- هر روز یه جوری گریه داشت 

میخوام فراموشش کنم ---- می پیچه تو گوشم صداش 

جا رد پای تو هنوز تو قلب خستمه ---- بدبین شدم به عاشقی هرچی کشیدم بسمه 

فکر کردی تا تو بری بعد تو من خوب شدم ---- تو کینه کاشتی تو دلم تا به همه مشکوک شدم

 

 

 

بقیه متن در ادامه مطلب


احمد صفایی 

کلی حرف بود تو دلم ---- اون روز که در روم بسته شد 

اون روز که دیدم جای من ---- یکی گرفته دستشو 

روزای بی اون بودنم ---- هر روز یه جوری گریه داشت

میخوام فراموشش کنم ---- می پیچه تو گوشم صداش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو