loading...

موزیک باحال درخواستی

احسان پایه آهنگ در عاشقی این همه مهربونی و بگو بخند و شادیمن دارم عاشقت میشم خودت اجازه دادیخودت اجازشو دادی دور چشات بگردممن درس عاشق شدنو صد دفعه دوره کردمهمیشه عاشق توام عشق همیشگیمیتو بهترین خاطر

حسین بازدید : 17 دوشنبه 28 آبان 1397

احسان پایه آهنگ در عاشقی

این همه مهربونی و بگو بخند و شادی
من دارم عاشقت میشم خودت اجازه دادی
خودت اجازشو دادی دور چشات بگردم
من درس عاشق شدنو صد دفعه دوره کردم

همیشه عاشق توام عشق همیشگیمی
تو بهترین خاطره ی تموم زندگیمی
چه حال خوبی دارم از وقتی دلم باهاته



این روزا آرزوی من شنیدن صداته

این همه بی قراری و حرفای عاشقونه
پیشم بمون وقتی پای عاشقی در میونه
تو چشمای سیاه تو خوشبختیو میبینم
تو گوش تو قصه میگم واست عاشق ترینم


این همه مهربونی و بگو بخند و شادی
من دارم عاشقت میشم خودت اجازه دادی
خودت اجازشو دادی دور چشات بگردم
من درس عاشق شدنو صد دفعه دوره کردم

همیشه عاشق توام عشق همیشگیمی
تو بهترین خاطره ی تموم زندگیمی
چه حال خوبی دارم از وقتی دلم باهاته
این روزا آرزوی من شنیدن صداته

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو