loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ شاید مردم حواسم نیست,    متن آهنگ آرامش احسان خواجه,    متن اهنگ ارامش خواجه امیری,    عکس شاید مردم حواسم نیست,  &n

حسین بازدید : 51 جمعه 02 آذر 1397



,    متن آهنگ شاید مردم حواسم نیست
,    متن آهنگ آرامش احسان خواجه
,    متن اهنگ ارامش خواجه امیری
,    عکس شاید مردم حواسم نیست
,    شاید مردم حواسم نیست به انگلیسی
,    متن ارامش خواجه امیری
,    یه حسی دارم این روزا شاید مردم حواسم نیست
,    متن آرامش خواجه امیری
,    متن اهنگ ارامش از احسان خواجه امیری


پی حس همون روزام........پی احساس آرامش
همون حسی که این روزا........به حد مرگ میخوامش
دلم میخوادعاشق شم........آخه فکرت شده دنیام
اگه عاشق شدن درده........من این دردو ازت میخوام
اگه این زندگی باشه.....من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا.....شاید مردم حواسم نیست
اگه این زندگی باشه.......اگه این سهمم از دنیاس
من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا......که گاهی باخودم میگم
شاید مردم حواسم نیست
.
.
بعد تو من از همه دنیا بریدم....باورم کن من به بد جایی رسیدم
لحظه لحظه زندگیمون با عذابه....باورم کن حال من خیلی خرابه
اگه این زندگی باشه......من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا....شاید مردم حواسم نیست
اگه این زندگی باشه.......اگه این سهمم از دنیاس
من ازمردن هراسم نیست......یه حسی دارم این روزا
که گاهی باخودم میگم......شاید مردم حواسم نیست

 

 

http://loveehsankhajeamiri.blogfa.com







برچسب ها متن آهنگ شاید مردم حواسم نیست متن آهنگ آرامش احسان خواجه متن اهنگ ارامش خواجه امیری عکس شاید مردم حواسم نیست شاید مردم حواسم نیست به انگلیسی متن ارامش خواجه امیری یه حسی دارم این روزا شاید مردم حواسم نیست متن آرامش خواجه امیری متن اهنگ ارامش از احسان خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو