loading...

موزیک باحال درخواستی

تکست آهنگ سراب لیلا فروهر,دانلود ترانه سراب لیلا فروهر,دانلود آهنگ جدید تکست نایس سراب لیلا فروهر ,تکست موزیک سراب لیلا فروهر ,دانلود آهنگ سراب لیلا فروهر کیفیت

حسین بازدید : 39 پنجشنبه 24 فروردین 1396



آهنگ سراب لیلا فروهر

من همون پرنده مسافرم
توی آسمون آفتابی تو
اومدم راه درازی واسه
دیدن اون شب مهتابی تو
تو برام مثل یه رویا می مونی
تو بزرگی مثل دریا می مونی
توی آسمون تاریک دلم
مثل خورشید واسه فردام می مونی
من یه خوابم تو یه رویا
من کویرم تو یه دریا
تو مثل نم نم بارون
من مثل خشکی صحرا
من یه خوابم تو یه رویا
من کویرم تو یه دریا
تو مثل نم نم بارون
من مثل خشکی صحرا

بی تو مثل حباب روی آبم می دونی

بی تو تشنه عشقت تو سرابم می دونی
بی تو آسمون نداره واسه من ستاره ای
بی تو من مثل یه غنچه توی خوابم می دونی
من یه خوابم تو یه رویا
من کویرم تو یه دریا
تو مثل نم نم بارون
من مثل خشکی صحرا
من یه خوابم تو یه رویا
من کویرم تو یه دریا
تو مثل نم نم بارون
من مثل خشکی صحرا


www.iransong.com







برچسب ها تکست آهنگ سراب لیلا فروهر دانلود ترانه سراب لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس سراب لیلا فروهر تکست موزیک سراب لیلا فروهر دانلود آهنگ سراب لیلا فروهر کیفیت عالی کد موزیک جدید سراب لیلا فروهر سراب لیلا فروهر کد آهنگ جدید سراب لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ سراب لیلا فروهر سایت ایکس نایس کد موزیک سراب لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید سراب لیلا فروهر کیفیت 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم سراب لیلا فروهر متن ترانه سراب لیلا فروهر دانلود آهنگ سراب لیلا فروهر فروردین 96 Hik' [ndnhd;s khds دانلود موزیک ویدیو سراب لیلا فروهر سراب لیلا فروهر کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سراب لیلا فروهر متن آهنگ سراب لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو