loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ تو بین راه دستامو ول کردی,    یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی توبین راه دستامو ول کردی,    دانلود آهنگ یه چند وقته

حسین بازدید : 203 یکشنبه 04 آذر 1397


,   
,    دانلود آهنگ تو بین راه دستامو ول کردی
,    یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی توبین راه دستامو ول کردی
,    دانلود آهنگ یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی
,    دانلود اهنگ جدید اشوان دوباره تو
,    يه چند وقته اشوان
,    دانلود اهنگ بگو همش خوابه
,    بی معرفت معلومه کجایی
,    دانلود اهنگ اشوان دوباره تو
,    دانلوداهنگ یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی

,   

متن آهنگ اشوان دوباره تو

یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی

تو بین راه دستامو ول کردی

از اون همه خاطره دل کندی

یه چند وقته این رابطه به تار مو بنده

چشات تو عکسامون نمیخنده

تاریکه دیگه با تو آینده

بگو همش خوابه که عشق من به یه غریبه دل داده

میگی سوء تفاهم بوده در واقع شاید باور کنم بازم منه ساده

بگو همش خوابه که عشق من به یه غریبه دل داده

میگی سوء تفاهم بوده در واقع شاید باور کنم بازم منه ساده

دوباره تو دوباره من حال خراب این روزای منو ببینو بخند

دوباره تو دوباره من حال خراب این روزای منو ببینو بخند

 

http://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ تو بین راه دستامو ول کردی یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی توبین راه دستامو ول کردی دانلود آهنگ یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی دانلود اهنگ جدید اشوان دوباره تو يه چند وقته اشوان دانلود اهنگ بگو همش خوابه بی معرفت معلومه کجایی دانلود اهنگ اشوان دوباره تو دانلوداهنگ یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو