loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام عشق,    احسان حق شناس عاشق چشماتم,    احسان حق شناس ای کاش,    احسان حق شناس

حسین بازدید : 43 چهارشنبه 07 آذر 1397


,   
,    دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام عشق
,    احسان حق شناس عاشق چشماتم
,    احسان حق شناس ای کاش
,    احسان حق شناس لب دریا
,    احسان حق شناس عاشق شدم
,    دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام بد شد
,    دانلود آهنگ احسان حق شناس
,    احسان حق شناس ارامش
,    احسان حق شناس یه شب

,   

 

 

منم اونیکه همیشه باید پیش تو باشه چشاش با صدای تو واشه همیشه

نکنه عشقم نتونه توو دلت جاشو واکنه یکی تورو پیدا کنه دلت اسمشو صدا کنه نکنه نکنه

هر جا برم بی تو دلم ی حالیه کجا برم نگم اون جای تو خالیه

جای تو توو دلم توی وجودمه آخه عشقت همه بودو نبودمه

آخه عشقت همه بودو نبودمه آخه عشقت همه بودو نبودمه

اسممو صدا کن میخوام قلبم بکوبه تندتند که عشقت آرومم نذاره دوباره

دوباره دیگه نتونم یکی مثه تو پیدا کنم همیشه مال تو بمونم همیشه مال تو بمونم مال تو بمونم

هر جا برم بی تو دلم ی حالیه کجا برم نگم اون جای تو خالیه

جای تو توو دلم توی وجودمه آخه عشقت همه بودو نبودمه

آخه عشقت همه بودو نبودمه آخه عشقت همه بودو نبودمه

منم اونیکه همیشه باید پیش تو باشه چشاش با صدای تو واشه همیشه

http://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام عشق احسان حق شناس عاشق چشماتم احسان حق شناس ای کاش احسان حق شناس لب دریا احسان حق شناس عاشق شدم دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام بد شد دانلود آهنگ احسان حق شناس احسان حق شناس ارامش احسان حق شناس یه شب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو