loading...

موزیک باحال درخواستی

X اهنگ علشقانه X دنلود اهنگ زیبا X دانلود اهنگ عاشقانه3 X دانلوذ اهنگ زیبا X دانلود اهنگ عشقی X متن اهنگ بیقرار X دانلود اهنگ امین حبیبی X دانلو اهنگ عاشقانه X&

حسین بازدید : 131 جمعه 16 آذر 1397
X اهنگ علشقانه X دنلود اهنگ زیبا X دانلود اهنگ عاشقانه3 X دانلوذ اهنگ زیبا X دانلود اهنگ عشقی X متن اهنگ بیقرار X دانلود اهنگ امین حبیبی X دانلو اهنگ عاشقانه X دانلود ترانه های زیبا X دانلود ترانه غمگین X دانلود ترانه های امین حبیبی X دانلود بهترین اهنگ های امین حبیبی X دانلود اهنگ های همایون X متن اهنگ عشق همیشگی X متن اهنگ بیقرار همایون X دانلود اهنگ های غمگین X دانلود اهنگ زیبا X دانلود اهنگ 2015 X دانلود ترانه های غمگین X تمام کد های پیشواز امین حبیبی (همایون

دانلود اهنگ جدایی

 

دانلود اهنگ بیقرار

 

دانلود اهنک عشق همیشگی

 

کد پیشواز بی قرار  3315878

 

کد پیشواز جدایی 
3315885

 

کد پیشواز عشق همیشگی 3315883

 

********************************

متن اهنگ ها

 

*متن اهنگ جدایی*

 

♫♫♫

تو عشق خوب منی
گل محبوب منی
تو عزیز این دل پر آشوب منی..

 

تو عشق ناب منی
همش تو خواب منی
تو تنها مرهم این دلِ بی تاب منی
تو رویای شبهای ، پر از سردرد منی
تو گرمای این دلِ ، نحیف و سرد منی
تو تنها همدم من ، تو تنها یار منی
تو تنها مونس من ، گل بی خار منی

تا وقتی پیش منی
من هیچی کم ندارم
دلم میگیره اگه ، نباشی تو کنارم
دل من هیچکسی رو
بجز تو دوست نداره
بجر تو توی دلم ، کسی پا نمیزاره
همیشه عاشقتم ، اسیر و حیرونتم
تو قلب و جونه منی ، بخدا دیوونتم

نذار از غصه دلم ، توی سینه بمیره
بخدا دوری تو جونمو از من میگیره
نذار اشکای منو ، همه دنیا ببینه
نذار این تیره جدایی توی قلبم بشینه..

***********************************

متن اهنگ بیقرار

اونکه یه وقتی تنها کسم بود
تنها پناهه دله بی کسم بود
تنهام گذاشتو ، رفت از کنارم
از درد دوریش ، من بی قرارم

هوهوم…

 

خیال میکردم پیشم میمونه ، ترانه ی عشق واسم میخونه
خیال میکردم ، یه همزبونه…نمیدونستم نامهربونه..

با اینکه رفته اما هنوزم ، از داغ عشقش دارم میسوزم
فکر و خیالش همش باهامه ، هر جا که میرم جلو چشامه

دلم میخواد تا دووم بیارم ، رو درد دوریش مرهم بزارم
اما نمیشه راهی ندارم ، نمیتونم من طاقت بیارم

اونکه یه وقتی تنها کسم بود
تنها پناهه دله بی کسم بود
تنهام گذاشتو ، رفت از کنارم
از درد دوریش ، من بی قرارم

هوهوم…

خیال میکردم پیشم میمونه ، ترانه ی عشق واسم میخونه
خیال میکردم ، یه همزبونه…نمیدونستم نامهربونه

**********************************

متن اهنگ عشق همیشگی

لالالالالالا..

لالالالالالالا ، گل پونه
بیا که بدون تو دل خونه
بیا که بدون تو تن خستم
لبریز از حسه جنونه

 

لالالالالا ، گل لاله
زندگی بی تو واسم محاله
بیا از اون وقتی که رفتی
این دل داره همش میناله
گریه شده کاره منو ، غصه شده هم دم
قطره ی اشک تو چشام
شده شریک غم من
خونه بدون تو شده
مثل یه زندون سوت و کور
من موندمو هق هق واسه
خاطره های جور واجور
بیا که با اومدنت تموم میشه دردای من
بیا که وقتی تو باشی قشنگ میشه دنیای من

لالالالالا ، گل پونه
بیا که بدون تو دل خونه
بیا که بدون تو تن خستم
لبریز از حسه جنونه
لالالالالا ، گل لاله
زندگی بی تو واسم محاله
بیا از اون وقتی که رفتی
این دل داره همش میناله

بدون که تو هق هق من
جز غم دوری حرفی نیست
بدون دلیل گریه هام
جز بی تو بودن چیزی نیست
برای من که عاشقم
عشق همیشگی تویی
اون که کنارش دل خوشم
فقط تویی ، تویی ، تویی..

 

 

http://btab74.rozblog.com/post/64







برچسب ها اهنگ علشقانه دنلود اهنگ زیبا دانلود اهنگ عاشقانه3 دانلوذ اهنگ زیبا دانلود اهنگ عشقی متن اهنگ بیقرار دانلود اهنگ امین حبیبی دانلو اهنگ عاشقانه دانلود ترانه های زیبا دانلود ترانه غمگین دانلود ترانه های امین حبیبی دانلود بهترین اهنگ های امین حبیبی دانلود اهنگ های همایون متن اهنگ عشق همیشگی متن اهنگ بیقرار همایون دانلود اهنگ های غمگین دانلود اهنگ زیبا دانلود اهنگ 2015 دانلود ترانه های غمگین تمام کد های پیشواز امین حبیبی (همایون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو