loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ نیما قاسمی ببار بارون,    دانلود اهنگ ببار بارون ببار امشب صدام امشب هم صداته,    دانلود اهنگ ببار بارون آریو حبیبی,    دان

حسین بازدید : 53 شنبه 17 آذر 1397



,    دانلود اهنگ نیما قاسمی ببار بارون
,    دانلود اهنگ ببار بارون ببار امشب صدام امشب هم صداته
,    دانلود اهنگ ببار بارون آریو حبیبی
,    دانلود آهنگ ببار بارون ببار غم دارم امشب
,    دانلود اهنگ ببار بارون بهنام ایماز
,    دانلود اهنگ ببار بارون شدم خسته
,    دانلود آهنگ ببار بارون ببار غم دارم امشب از سعید آسایش
,    متن آهنگ ببار بارون سعید آسایش
,    ببار بارون ببار امشب جواد مقدم

,   

متن آهنگ جدید نیما قاسمی ببار بارون

ببار بارون ببار بارون شکستم من اینجا منتظر تنها نشستم

ببار بارون ازت خاطره دارم میخوام امشب تا می باری ببارم

ببار بارون ببار بارون شکستم

من اینجا منتظر تنها نشستم

ببار بارون ازت خاطره دارم

میخوام امشب تا می باری ببارم

این هوا میارتش به یادم که امشب خودت برس به دادم

نبار با این همه بیقراری خیاله عشق امشب زده به یادم

یه امشب رد پاهامو بگیر بیا تا هر جایی میره دلم

یه امشب مثه من عاشقی کن نذار که تنها بمیره دلم

ببار بارون , ببار بارون

شعر آهنگ جدید نیما قاسمی ببار بارون

ببار بارون ببار بارون شکستم من اینجا منتظر تنها نشستم

ببار بارون ازت خاطره دارم میخوام امشب تا می باری ببارم

ببار بارون ازت خاطره دارم

میخوام امشب تا می باری ببارم

ببار بارون ازت خاطره دارم میخوام امشب تا می باری ببارم

این هوا میارتش به یادم که امشب خودت برس به دادم

نبار با این همه بیقراری خیاله عشق امشب زده به یادم

یه امشب رد پاهامو بگیر بیا تا هر جایی میره دلم

یه امشب مثه من عاشقی کن نذار که تنها بمیره دلم

 

http://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ نیما قاسمی ببار بارون دانلود اهنگ ببار بارون ببار امشب صدام امشب هم صداته دانلود اهنگ ببار بارون آریو حبیبی دانلود آهنگ ببار بارون ببار غم دارم امشب دانلود اهنگ ببار بارون بهنام ایماز دانلود اهنگ ببار بارون شدم خسته دانلود آهنگ ببار بارون ببار غم دارم امشب از سعید آسایش متن آهنگ ببار بارون سعید آسایش ببار بارون ببار امشب جواد مقدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو