loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ مهدی یراحی بنام تلقین,    متن اهنگ تلقین مهدی یراحی,    مهدی یراحی تلقین متن,    دانلود اهنگ مهدی یراحی نفس,  &nb

حسین بازدید : 31 شنبه 01 دی 1397






,    دانلود اهنگ مهدی یراحی بنام تلقین
,    متن اهنگ تلقین مهدی یراحی
,    مهدی یراحی تلقین متن
,    دانلود اهنگ مهدی یراحی نفس
,    دانلود آهنگ مهدی یراحی چشم تو
,    دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام برای تو
,    دانلود اهنگ مهدی یراحی حیک
,    مهدی یراحی صورتک
,    دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی دلشوره

,   

 

 

متن آهنگ تلقین مهدی یراحی 

تن دادم به این تنهایی نیستی اما حس میکنم اینجایی اینجایی
میخوام اما سختمه پا شم باید چند وقت تو حال خودم باشم تو حال خودم باشم
صبرم کمه بگو این چندمین شبه تا کی باید تلقین کنم همه چی مرتبه
تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم
تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام تلقین با لینک مستقیم

صبرم کمه بگو این چندمین شبه تا کی باید تلقین کنم همه چی مرتبه
تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم
تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام تلقین - رز موزیک


rozmusic.com/مهدی-یراحی-تلقین.html







برچسب ها دانلود اهنگ مهدی یراحی بنام تلقین متن اهنگ تلقین مهدی یراحی مهدی یراحی تلقین متن دانلود اهنگ مهدی یراحی نفس دانلود آهنگ مهدی یراحی چشم تو دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام برای تو دانلود اهنگ مهدی یراحی حیک مهدی یراحی صورتک دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی دلشوره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو