loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ  خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی  ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  خاطرخواه میدونم شهرام کاشا

حسین بازدید : 119 دوشنبه 03 دی 1397

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ  خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی  ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی  ,دانلود آهنگ جدید  خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی ,متن آهنگ,متن آهنگ  خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی  ,

http://muzicir.com

امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
هی گشتمو گشتم همه دنیا رو گشتم
چه حرفایی که شنیدمچه چیزایی که ندیدم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
اره گشتمو گشتم همه دنیارو گشتم
چه حرفایی که شنیدمچه چیزایی که ندیدم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
خاطر خوام میدونم خواطرخوام داغونم
خاطر خواه چشم سیاتم من تو نوری تو ماهی فدات شم الهی
خاطر خواه چشم سیاتم من
خاطر خواه چشم سیاتم من
give me
اره یار زیاده عاشق غمخوار زیاده قلب گرفتار زیاده
عشق اگر عشق باشه یار اگر یار باشه
روز بیداری عشق خبردار باشه واااای
تویی خوبو مهربونم توی دنیا همزبونم
برات میمونم دردت به جونم
اره یار یار یار مهربونننننم
دددردت به جونم
اره یار یار یار مهربونننننم
دددردت به جونم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
هی گشتمو گشتم همه دنیا رو گشتم
چه حرفایی که شنیدمچه چیزایی که ندیدم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
اره گشتمو گشتم همه دنیارو گشتم
چه حرفایی که شنیدمچه چیزایی که ندیدم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
امروزو فردا کردم تاتو رو پیدا کردم
خاطر خوام میدونم خواطرخوام داغونم
خاطر خواه چشم سیاتم من تو نوری تو ماهی فدات شم الهی
خاطر خواه چشم سیاتم من
خاطر خواه چشم سیاتم من
خاطر خوام میدونم خواطرخوام داغونم
خاطر خواه چشم سیاتم من تو نوری تو ماهی فدات شم الهی

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 5:26 - 3.11 MB







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی کد آهنگ پیشواز همراه اول خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی دانلود آهنگ جدید خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی متن آهنگ متن آهنگ خاطرخواه میدونم شهرام کاشانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو