loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ قلب مرا شکستی,    به هواي تو من تو خيال خودم بي تو پرسه زدم,    دانلود اهنگ به هوای تو من تو خیال خودم ریمیکس,    ریمیکس به

حسین بازدید : 201 سه شنبه 04 دی 1397



,    دانلود اهنگ قلب مرا شکستی
,    به هواي تو من تو خيال خودم بي تو پرسه زدم
,    دانلود اهنگ به هوای تو من تو خیال خودم ریمیکس
,    ریمیکس به هوای تو من
,    دانلود اهنگ به هوای تو من تو خیال خودم بی تو پرسه زدم
,    متن اهنگ فرزاد فرخ هوای تو
,    دانلود اهنگ فرزاد فرخ هوای تو
,    دانلود آهنگ فرزاد فرخ
,    دانلود آهنگ فرزاد فرخ اهل عاشقی

 

متن آهنگ هوای تو فرزاد فرخ

به هوای تو من تو خیال خودم بی تو پرسه زدم
منو برد به همان شبی که به چشای تو زل میزدم
من به دنیای تو با این احساس ناب عادت کردم عادت کردم
بعد از آن شب سرد هر نگاه تو را عبادت کردم
آه که نبودت به من آتش جان زد سوختم از این عشق که تو را بی وفا کرد
من شدم آن کس که روم پی مستی قلب مرا تو شکستی …
دل به تو دادم که غمم برهانی نشوی تو همان کس که به درد بکشانی
کاش که شود باز که یه روز تو بیایی و بمانی …

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ هوای تو با لینک مستقیم

حال که دگر که مرا تو نخواهی تو بگو چه کنم که هوایت برهد ز سرم
تو ندانی که خود که تمام منی تو همانی که من نتوانم از یاد ببرم
بعد از آن همه زخم که به جان من افتاد تو به تسکینه دل یار دگر بودی
من به جان بخریدم که بمیرم و اما برسی به کسی که به آن دل داده بودی
دل داده بودی دل داده بودی …
آه که نبودت به من آتش جان زد سوختم از این عشق که تو را بی وفا کرد
من شدم آن کس که روم پی مستی قلب مرا تو شکستی …
دل به تو دادم که غمم برهانی نشوی تو همان کس که به درد بکشانی
کاش که شود باز که یه روز تو بیایی و بمانی …

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://rozmusic.com/%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%AE-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88.html

 







برچسب ها دانلود اهنگ قلب مرا شکستی به هواي تو من تو خيال خودم بي تو پرسه زدم دانلود اهنگ به هوای تو من تو خیال خودم ریمیکس ریمیکس به هوای تو من دانلود اهنگ به هوای تو من تو خیال خودم بی تو پرسه زدم متن اهنگ فرزاد فرخ هوای تو دانلود اهنگ فرزاد فرخ هوای تو دانلود آهنگ فرزاد فرخ دانلود آهنگ فرزاد فرخ اهل عاشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو