loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ حسرت من,    دانلود آهنگ طاقت ندارم دور شی از من,    شاید این حسرت من راه یکی شدن شد,    شب تنهایی تو غرق هوای من شد, &

حسین بازدید : 39 جمعه 07 دی 1397



,    دانلود آهنگ حسرت من
,    دانلود آهنگ طاقت ندارم دور شی از من
,    شاید این حسرت من راه یکی شدن شد
,    شب تنهایی تو غرق هوای من شد
,    طاقت ندارم دور شی از من این ادما از درد من دورن
,    طاقت ندارم دورشی از من
,    طاقت ندارم دور شی از من این آدما از درد من دورن
,    اهنگ شاید این حسرت من راه یکی
,    از لحظه های بی تو میترسم

 

طاقت ندارم دور شی از من این آدما از درد من دورن

قلبم تویی بغض ببین دریاست ، دریا رو با دریا نمی شورن

از لحظه های بی تو می ترسم ، یک لحظه فکر این هراسم باش

هرجا که سر رو سجده میزارم تو روبروی التماسم باش

شاید این حسرت من راه یکی شدن شد

شب تنهایی تو غرق هوای من شد

خنده های تو غم فرصت زندگی بود

بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

شاید این حسرت من راه یکی شدن شد

شب تنهایی تو غرق هوای من شد

خنده های تو غم فرصت زندگی بود

بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

♫♫♫

مدیونتم تا آخر دنیا تا زخم های تو ، تو این تن هست

تا نشکنم من زیر پای تو این دین روی گردن من هست

شاید این حسرت من راه یکی شدن شد

شب تنهایی تو غرق هوای من شد

خنده های تو غم فرصت زندگی بود

بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

شاید این حسرت من راه یکی شدن شد

شب تنهایی تو غرق هوای من شد

خنده های تو غم فرصت زندگی بود

بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

 

دریافت همه آهنگ های برنامه ماه عسل

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://nicmusic.net/1396/03/maahe-asal-96/







برچسب ها دانلود آهنگ حسرت من دانلود آهنگ طاقت ندارم دور شی از من شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد طاقت ندارم دور شی از من این ادما از درد من دورن طاقت ندارم دورشی از من طاقت ندارم دور شی از من این آدما از درد من دورن اهنگ شاید این حسرت من راه یکی از لحظه های بی تو میترسم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو