loading...

موزیک باحال درخواستی

تو بند این زمین دلم عجب گرفتاری شده همرنگ مردمش شدن این روزا اجباری شده خسته ام از اونایی که این روزا به کامشونه زیر نقاب رنگیشون گرگ زمونه پنهونه اونا که به حرف دروغ زبونو وادار میکنن چه راحت حقیقتو

حسین بازدید : 59 سه شنبه 11 دی 1397

تو بند این زمین دلم عجب گرفتاری شده
همرنگ مردمش شدن این روزا اجباری شده
خسته ام از اونایی که این روزا به کامشونه
زیر نقاب رنگیشون گرگ زمونه پنهونه
اونا که به حرف دروغ زبونو وادار میکنن
چه راحت حقیقتو دروغی انکار میکنن
زمونه سازتو کوک کن تا دلم باهاش برقصه
که تموم آرزوهام توی چنگال تو حبسه


تو بند این زمین دلم عجب گرفتاری شده
همرنگ مردمش شدن این روزا اجباری شده
خسته ام از اونایی که این روزا به کامشونه
زیر نقاب رنگیشون گرگ زمـونه پنهونه
اونا که به حرف دروغ زبونو وادار میکنن
چه راحت حقیقتو دروغی انکار میکنن
زمونـه سازتو کوک کن تا دلم باهاش برقصه
که تموم آرزوهام توی چنگال تو حبسه

http://www.aban-music.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو