loading...

موزیک باحال درخواستی

X آره حق بده کم کم دیوونه شم هر وقت X آهنگ من این قلبمو دادم که مال تو باشه X دانلود اهنگ همین قلبمو دادم که مال تو باشه X دانلود اهنگ من این قلبمو دادم ک مال تو باشه X جواب ن

حسین بازدید : 41 شنبه 15 دی 1397
X آره حق بده کم کم دیوونه شم هر وقت X آهنگ من این قلبمو دادم که مال تو باشه X دانلود اهنگ همین قلبمو دادم که مال تو باشه X دانلود اهنگ من این قلبمو دادم ک مال تو باشه X جواب نامه مرد به همسرش X نامه یک زن به شوهرش تلگرام X پشیمانی از ازدواج در دوران عقد X قلبمو دادم که مال تو باشه ازم هرچی که بردی حلال تو باشه X آهنگ من این قلبمو دادم که مال تو باشه ازم هرچی که بردی حلال تو باشه

آره حق بده کم کم دیوونه شم هر وقت دلتو بدی به دل من به غما میگم کم کم دیگه بره نذار برم نذار این غروره بشکنه بگو به همه که قلبت مال منه...

متن آهنگ عاشقم شو از دانیال اسدی
عاشقم شو زندگی من شو نباشی سخته همه چی من شو
دلم پیشته خیلی دوست دارم باعث حس دیوونه شدن شو
عاشقم شو تا بدونی که چی میکشم آره حق بده کم کم دیوونه شم
هر وقت تو دلتو بدی به دل من به غما میگم کم کم دیگه بره

نذار برم نذار این غروره بشکنه بگو به همه که قلبت مال منه
تو ببخش اگه جمله هام پبچیده نیست یه عاشق حرفهاشو ساده میزنه
دلم تا ابد این عشقو ول نمیکنه عاشق این هم دل دل نمیکنه
یکی تو این روزا باید بگه بهت که یه بغض تو با من چه میکنه

تکست آهنگ عاشقم شو از دانیال اسدی

https://www.balmusic.ir/

بی تو فقط عذابه ای داد دلم حسشو از تو میخواد
اگه باشی برات میمیرم نگو عشقمون از چشت افتاد
با تو سختی و راحتی عشقه حتی فکرهای لعنتی عشقه
عزیزم دلیل حال خوب دله اگه دیدی بی طاقتی عشقه

نذار برم نذار این غروره بشکنه بگو به همه که قلبت مال منه
تو ببخش اگه جمله هام پبچیده نیست یه عاشق حرفهاشو ساده میزنه
دلم تا ابد این عشقو ول نمیکنه عاشق این هم دل دل نمیکنه
یکی تو این روزا باید بگه بهت که یه بغض تو با من چه میکنه







برچسب ها آره حق بده کم کم دیوونه شم هر وقت آهنگ من این قلبمو دادم که مال تو باشه دانلود اهنگ همین قلبمو دادم که مال تو باشه دانلود اهنگ من این قلبمو دادم ک مال تو باشه جواب نامه مرد به همسرش نامه یک زن به شوهرش تلگرام پشیمانی از ازدواج در دوران عقد قلبمو دادم که مال تو باشه ازم هرچی که بردی حلال تو باشه آهنگ من این قلبمو دادم که مال تو باشه ازم هرچی که بردی حلال تو باشه آره حق بده کم کم دیوونه شم هر وقت دلتو بدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو