loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید  هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره,متن آهنگ  هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره ,دانلود آهنگ  هر چی سرم آوردی خدا سرت

حسین بازدید : 195 شنبه 15 دی 1397

دانلود آهنگ جدید  هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره,متن آهنگ  هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره ,دانلود آهنگ  هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره با کیفیت 320,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره ,دانلود آهنگ,

هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره

من آدمی نبودم چشام همش بباره

خدا نشناسی یه بی احساسی

با قلب خستم نکن رودروایسی

آروم رفتی من تنها زیر بارون با اون رفتی

عین خیالتم نیست نابود کردی

هر چی که ازت داشتمو داغون کردی

حرفات و عکساتو یادگاریتو میبوسم

گوشه ی اتاق روی طاقچه میزارم

من به عشقت یه گوشه الی با عکسات میخوابم

من به عشقت معتادمو چشمام به عشقت میبارن

تموم زندگیمو نذر چشات میکردم

تو رفتی و من اینجام واست گریه میکردم

خدا نشناسی یه بی احساسی

با قلب خستم نکن رو دروایسی

خدا نشناسی یه بی احساسی

با قلب خستم نکن رو دروایسی

 

http://nicmusic.net/1396/11/khoda-nashnas/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ جدید هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره متن آهنگ هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره دانلود آهنگ هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره با کیفیت 320 متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول هر چی سرم آوردی خدا سرت بیاره دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو