loading...

موزیک باحال درخواستی

کد موزیک منصفانه نیست مصطفی پاشایی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل منصفانه نیست مصطفی پاشایی,دانلود آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی کیفیت 320,آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشا

حسین بازدید : 65 پنجشنبه 28 بهمن 1395


متن آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی www.xni3e.ir
Lyrics Music Mostafa Pashaei Monsefaneh Nist
متن آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی
ترانه و شعر آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی
منصفانه نیست نببینمت دوباره میرسم به تو فقط به یک اشاره
منصفانه نیست که سهمه من نباشی منصفانه نیست منصفانه نیست
حقه من نبود این حسه عشقو دوری یادتم هنوز با این همه صبوری
بی اراده بود دوست داشتنت دوباره حقه من نبود حقه من نبود
خسته شد دلم از این هوای بی تو آرزوم شده ببینی با من عشقو
روزگار من عوض شده دوباره بیقرارتم بیقرارتم
خسته شد دلم از این هوای بی تو آرزوم شده ببینی با من عشقو
روزگار من عوض شده دوباره بیقرارتم بیقرارتم
تکست آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی
مثه قصه بود برای من نگاهت
بی نفس شدم دوباره چشم به راهت خاطرات تو برای من عزیزه


مث قصه بود برای من نگاهت
بی نفس شدم دوباره چشم به راهت خاطرات تو برای من عزیزه
خسته شد دلم از این هوای بی تو آرزوم شده ببینی با من عشقو
روزگار من عوض شده دوباره بیقرارتم بیقرارتم
خسته شد دلم از این هوای بی تو آرزوم شده ببینی با من عشقو
روزگار من عوض شده دوباره بیقرارتم بیقرارتم
**





http://www.faratext.com







برچسب ها کد موزیک منصفانه نیست مصطفی پاشایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل منصفانه نیست مصطفی پاشایی دانلود آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی کیفیت 320 آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی دانلود آهنگ با لینک مستقیم منصفانه نیست مصطفی پاشایی دانلود آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی متن ترانه منصفانه نیست مصطفی پاشایی کد پیشواز همراه اول منصفانه نیست مصطفی پاشایی ljk Hik' [ndn کد آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی دانلود ترانه منصفانه نیست مصطفی پاشایی دانلود آهنگ جدید منصفانه نیست مصطفی پاشایی بهمن ماه 1395 متن آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی دانلود موزیک ویدیو منصفانه نیست مصطفی پاشایی دانلود آهنگ جدید منصفانه نیست مصطفی پاشایی تکست آهنگ منصفانه نیست مصطفی پاشایی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو