loading...

موزیک باحال درخواستی

خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم بعد تو هنوز این سیگار لعنتی رو من ترکش نکردم فضای این خونه تنگ تر میشه هر شب من بودم که پشت خطت میزدم پرپر... کد آهنگ پیشواز ایرانسل خستم کردی دیگه تموم خاطراتت

حسین بازدید : 35 شنبه 15 دی 1397

خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم

بعد تو هنوز این سیگار لعنتی رو من ترکش نکردم

فضای این خونه تنگ تر میشه هر شب من بودم

که پشت خطت میزدم پرپر...

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم  ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم  ,دانلود آهنگ خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم  با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم  ,دانلود آهنگ جدید خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم ,

 

 

 دانلود اهنگ خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم

*درخواستی کاربران*دانلود اهنگ خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم

دانلود اهنگ خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم 

برای درخواست آهنگ (دانلود اهنگ خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم  ) باید به شماره ام 09306108990  در تلگرام یا واتس آپ پیام بدین و تحویل بگیرید – به تماس و اس ام اس نمیتونم جواب بدم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم دانلود آهنگ خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم دانلود آهنگ جدید خستم کردی دیگه تموم خاطراتت تو سرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو