loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ دل بستم مهدی احمدوند دل بستن به چشماتو دل کندن محالهچه کار کردی با قلبم که راه برگشت ندارهبذار بگم عزیزم با تو خیلی دوست دارم عشق رودور و برت اگه کسی جز منه نگاش نکن ولش کنبذار برات بمیرم دس

حسین بازدید : 49 سه شنبه 18 دی 1397


آهنگ دل بستم مهدی احمدوند 
دل بستن به چشماتو دل کندن محاله
چه کار کردی با قلبم که راه برگشت نداره
بذار بگم عزیزم با تو خیلی دوست دارم عشق رو
دور و برت اگه کسی جز منه نگاش نکن ولش کن

بذار برات بمیرم دست تو رو بگیرم
هر کجا شد همین جا کنار تو حقیرم
پخش شده من دیوونم بس که برات میخونم


سر به سرم میذاری به لب رسیده جونم

دل بستن به چشماتو دل کندن محاله
چه کار کردی با قلبم که راه برگشت نداره
بذار بگم عزیزم با تو خیلی دوست دارم عشق رو
دور و برت اگه کسی جز منه نگاش نکن ولش کن

بذار برات بمیرم دست تو رو بگیرم
هر کجا شد همین جا کنار تو حقیرم
پخش شده من دیوونم بس که برات میخونم
سر به سرم میذاری به لب رسیده جونم

دل بستن به چشمای تو که دلدار من نیست
دل بستن و دل کندن حالا دیگه کار من نیست
اگه دلم خیلی بی قراره تقصیر خوبیاته
اگه دل بستن به تو واسه همون عشقیه که تو نگاته


بذار برات بمیرم دست تو رو بگیرم
حرف و چشات همین جا کنار تو حقیرم
پخش شده من دیوونم بس که برات میخونم
سر به سرم میذاری به لب رسیده جونم







برچسب ها آهنگ دل بستم مهدی احمدوند متن آهنگ دل بستم مهدی احمدوند تکست آهنگ دل بستم مهدی احمدوند دانلود آهنگ دل بستم مهدی احمدوند کد آهنگ دل بستم مهدی احمدوند مهدی احمدوند آهنگ دل بستم آهنگ مهدی احمدوند دل بستم متن آهنگهای مهدی احمدوند تکست آهنگهای مهدی احمدوند کد موزیک مهدی احمدوند ترانه های مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند تکست موزیک مهدی احمدوند مهدی احمدوند آهنگ جدید مهدی احمدوند بیوگرافی مهدی احمدوند دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند آهنگ پیشواز مهدی احمدوند موزیک ویدیو مهدی احمدوند کد آوای انتظار مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو